tbs-gl

Alla inlägg under januari 2012

Av Rebecca - 17 januari 2012 09:09

Hej!

Datorena i skolan är ju fett störda!!! Jag kan logga in på datorn men inte på hemsidan! :@


Men sitter i studion och försöker komma in på hemsidan :P Men det går inte så bra!

Idag är det en skit nice dag :) Fick bestämma allt själv vilka lektioner jag ska gå på och sånt ;)

Men måste dra nu puss!!

Av Rebecca - 17 januari 2012 06:44

Hej!

Idag är det tisdag och andra dagen för skol schemat ;) Det kommer någ gå bra :) Ska fixa håret snart sedan går man till busen :P Men måste skynda mig :P Hejdå hörs senare <333

Av Rebecca - 16 januari 2012 22:03

Hej! 

Ska gå och lägga mig nu och så hörs vi imorgon :P 

Jag gillar att sova :) Bara krypa ner i sängen och bara somna in :) Men vi hörs i morgon puss <333

Av Rebecca - 16 januari 2012 19:50

Hej!

Jag sitter och pratar med älskling i telefonen :) <33 Och ska snart kolla på tv med syrran <333 


Först blir det 112 på liv och död Sedan mammaor och mini modeller :P 


Sedan kanske snacka med älskling igen och sedan sova <333

Av Rebecca - 16 januari 2012 15:32

Hej!

Det gick bra första schema dagen  skolan :P JAg var ju jätte orolig och nervös drömde till och med en mardrömm :O

Men allt gick bra :) Förutom att jag åt ingen lunch för jag känner ingen jag är med och isf får jag sitta själv och äta :/ Har inte direkt lust med det! 


I morgon är det en ny dag med nytt schema och nya lektioner ;) 

Är typ lite nervös.. Jag tror att det bara är jag som fortfarande är nervös :/ Känner mig lite dålig! 

Men allt blir väl bra ;) Första veckan är väl lite läskig...


Men jag har fått reda på att pappa ligger fortfarande på sjukhuset :( Och troligtvis är det MS som har brytit ut! Och min stora syster är där nu och hon smsade och sa att hon var tvungen att prata med mig .. Och min första tanke var att pappa är död eller att han inte kommer klara sig eller mår verkligen inte bra! <33 Nu blev jag så orolig över det så nu har jag tillräckligt mycket att vara orolig för! :O 


Jag håller på att frysa ihjäl :( Det är så kallt! På lördag ska jag kanske in till stan med mamma och shoppa :P :) <33

John är här och fixar några saker och det är trevligt haha kommer inte på något mer att säga puss :p <33

!!

Av Rebecca - 15 januari 2012 18:45

Hej!

Är så jävla orolig! Katta smsar med mig och hennes sms gör mig orolig!!  Kommer inte kunna sluta tänka på dom smsen! Hon har gjort mig så jävla orolig att jag tror att jag kommer dra till henne snart!

Vill inte att hon ska komma i fel händer! 

Hon är ju min bästa vän och jag älskar henne och vill att inget ska hända henne! 

Utan henne skulle livet gått åt skogen... :o 

Hon är ju så underbar att jag blir avis! Hon är så sjukt bra på många olika saker som t ex dansa och fixa hår! Hon är ju min dröm bästis <33 Älskar henne lika mycket som jag älskar alla andra !!

Av Rebecca - 15 januari 2012 16:58

Hej!

Så härligt!  Har legat i ett bad och bara njutit ! Har haft ansiktsmask och legat i ett varmt bad och tänk på my lovers :)<33

Jejje står i köket och gör mat .. Mmmm är hungrig :P


Men imorgon är det skola och första dagen vi följer schemat :O Är skit nervös! :O Tänk om jag går fel .. Jag kommer börja gråta :O !!

tänk om allt blir fel! Tänk om alla bara står och skrattar åt mig sen ! :O


Hoppas ni har det bra iaf och slipper känna orolighet! :P

Av Rebecca - 15 januari 2012 10:54

Hej!

Nu har vi ätit frukosten och det blev inte som jag hade hoppas på ! 

Jag hade tänkt att alla skulle bli glada av att få en fin frukost men men så blev det inte... 

Gick upp och väckte jejje.. hon sparkade mig sedan väckte jag mamma och gick ner .. Jejje klagade att hon inte vill ha pankakor osv.. Tindra ville inte heller ha frukosten! Men mamma var den glada :) 


Jag gick upp 08:00 och stog och stekte pankakor och fixade i ordning frukosten i två timmar och det är bara en som blir glad... 


Känns lite onödigt att jag gjorde allt!... :*( :( :/

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards