tbs-gl

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Rebecca - 22 januari 2012 21:41

Hej alla läsare :pJag har bestämt mig för att ni läsare ska få fråga vad ni vill om vad ni vill :p Därför har jag en frågestund från idag till fredag och på fredag svarar jag på alla frågor. ..... Svarar bara på frågorna som kommenteras på detta inlägg:-) fast om det gäller ett annat inlägg så svarar jag på det förstårs :-)

Av Rebecca - 22 januari 2012 21:23

Hej!Jag har dragit hem ifrån och sitter hos en kompis. ?. Men iaf mår bättre nu och kommer någ vara borta ett tag..Jag sitter i deras soffa och bloggar på deras ipad haha det är skit nice :pIgår tog jag hål i örat själv men det gick inte så bra ;) nålen gick igenom men inte örhänget...smidigt..Men jag saknar min älsklings röst:( vill höra hans röst men kan inte snacka :/ Jag har fått ett tips om att ha en frågestund på bloggen och ska se till så att det blir så... :-) hoppas att ni har några frågor då :-) puss hörs i morgon typ efter skolan :-)

Av Rebecca - 22 januari 2012 17:05

Hej!

Jag vill ha en hund men mamma säger att jag inte får.. Och jag kan inte leva utan en hund längre :( Tänker fan flytta så jag kan få en hund!! :@

Av Rebecca - 22 januari 2012 15:53

Hej!

Sitter hemma i fåtöljen och gör typ inget!

I går ringde jag mamma och jag saknade henne och då började hon ta upp massa saker om allt och vi började tjafsa och jag sa till henne gråtandes att jag ringde inte för att tjafsa utan av att jag sakande henne och hennes röst!!

Och idag när jag kom hem kände inte jag mig välkomen har bara lust att åka i väg...

Nu när jag har mått bra i två veckor så börjar allt igen det känns som om jag bara har fått en semester och nu ska jag tillbaka! Det känns som något uppdara i mitt liv att stå ut med skit och hjälpa andra!

Ibland har jag en känsla av att mamma inte gillar mig! Och den känslan gör mig arg!


Men över till något bra <33


Jag har fått en pojkvän <33 Han heter Charlie och vi ska ses vecka 7 :) Han ska lära mig att åka skatebord :P Det ska bli så otroligt att gå träffa honom<33 Vi blev tillsammans den 12 januari <33 :) vi har varit tillsammans i 10 dagar <33 :) Varje gång vi pratar så blir jag glad :) Hör av mig senare ska äta :P

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards