tbs-gl

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Rebecca - 11 januari 2012 21:18

Hej!

Imorgon är det skola och sedan ska jag hem :P Idag så klippte Almas mamma mina toppar det blev skit bra :)Tyvärr kan jag inte ta någon bild :/ Men åt skit god middag idag oxå :P Lax med potatis och sallad :D Det var super gott :)


Och jag är så glad :D

JAg har kontakt med en super gullig kille ! Han och jag pratade i telefonen idag igen ;) Och han är ju bara så jävla gullig :D Ska till honom på sportlovet till Floby och inte till falköping xD

Jag längtar så otroligt mycket :O Tror att jag kan explodera <33 Jag tycker om honom så otroligt mycket ¨så gullig :P Har ju aldrig träffat honom men det är en jag vet vem det är, om han är så gullig på telefonen undra då hur mysig han är i verkligheten :$ :P


Men nu behöver Alma datorn så ja gsäger god natt :P Tack för hjälpen Alma du är bäst :) Utan dig skulle skolan gått åt fanders ;)

Av Rebecca - 11 januari 2012 14:52

Hej!

Är hemma hos Alma nu och andra skoldagen är av klarad :P

Det gick skit bra idag :P Fick ett skåp och så ;)  Ska duscha snart :P Och sedan ska jag ringa mamma och snacka med henne lite ;) Men vet inte vad jag ska säga :P Men vi hörs snart tror jag ;)


Puss :P

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards