tbs-gl

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Rebecca - 20 januari 2012 12:31

Hej!

Att sitta ner och skriva om sina känslor på papper eller på ett annat sätt! Det är verkligen smärtsamt det gör väldigt ont!

Jag skulle bara vilja gråta nu men hur dumt skulle det inte su ut? Att sitta vid en skol dator och gråta!! Men att skriva ner sina känslor gör verkligen ont!


Men jag har en käänsla inom mig att snart kommer min familj laka sönder på varandra! Om det händer så vet jag att jag försvinner!!

Av Rebecca - 20 januari 2012 11:35

Hej ! Jag sitter i skolan och väntar på att jag Alma och Saga ska äta   :P

Jag är typ fett trött :O Har precis haft musik och spelade en låt :) Fett stolt jag är över mig själv :P Det gick väldigt bra :) Men ska försöka få ta i Joella och kolla så att hon inte är sjuk eller något :P För hon är inte i skolan :O Om hon är sjuk så vet jag inte vad jag ska göra i heleg :/ Får väl sitta hemma och mögla om jag inte tar percing då ;) Hahaha nej ska någ inte göra det :P

Men sitter och skriver en låt oxå som går åt helvete!! :O


Men jag hoppas att alla mår bra där ute :P Och jag är så ledsen att jag är dålig på att uppdatera men ska försöka göra bättre ! Ska se till så att jag iaf får göra ett inlägg om dagen i skolan ;) Haha :P Men efter skolan blir det att dra till nacka och köpa chips för helgen och kvällen :P Sen drar man till Joella och festa :P Fast det blir bara så om hon är frisk ;) Men det tror jag oxå :P

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards