tbs-gl

Alla inlägg den 15 januari 2012

!!

Av Rebecca - 15 januari 2012 18:45

Hej!

Är så jävla orolig! Katta smsar med mig och hennes sms gör mig orolig!!  Kommer inte kunna sluta tänka på dom smsen! Hon har gjort mig så jävla orolig att jag tror att jag kommer dra till henne snart!

Vill inte att hon ska komma i fel händer! 

Hon är ju min bästa vän och jag älskar henne och vill att inget ska hända henne! 

Utan henne skulle livet gått åt skogen... :o 

Hon är ju så underbar att jag blir avis! Hon är så sjukt bra på många olika saker som t ex dansa och fixa hår! Hon är ju min dröm bästis <33 Älskar henne lika mycket som jag älskar alla andra !!

Av Rebecca - 15 januari 2012 16:58

Hej!

Så härligt!  Har legat i ett bad och bara njutit ! Har haft ansiktsmask och legat i ett varmt bad och tänk på my lovers :)<33

Jejje står i köket och gör mat .. Mmmm är hungrig :P


Men imorgon är det skola och första dagen vi följer schemat :O Är skit nervös! :O Tänk om jag går fel .. Jag kommer börja gråta :O !!

tänk om allt blir fel! Tänk om alla bara står och skrattar åt mig sen ! :O


Hoppas ni har det bra iaf och slipper känna orolighet! :P

Av Rebecca - 15 januari 2012 10:54

Hej!

Nu har vi ätit frukosten och det blev inte som jag hade hoppas på ! 

Jag hade tänkt att alla skulle bli glada av att få en fin frukost men men så blev det inte... 

Gick upp och väckte jejje.. hon sparkade mig sedan väckte jag mamma och gick ner .. Jejje klagade att hon inte vill ha pankakor osv.. Tindra ville inte heller ha frukosten! Men mamma var den glada :) 


Jag gick upp 08:00 och stog och stekte pankakor och fixade i ordning frukosten i två timmar och det är bara en som blir glad... 


Känns lite onödigt att jag gjorde allt!... :*( :( :/

Av Rebecca - 15 januari 2012 08:38

Hej!

Sitter i köket nu och gör pankakor :P Jag hade tänkt att göra en jätte fin frukost år familjen :P Gick upp kl. 08:00 :O 

Så nu står jag och steker pankakor sedan ska man duka fram till en underbar frukost :) Och väcka hela familjen <333


Ibland så kan allt bara gå åt helvete och man känner sig hatad och oälskad! Även om man inte tycker om sin familj så ska man veta att dom älskar dig! Annars skulle dom inte behållit dig! <33


Livet kanske inte är perfekt för alla! Men jag tror att alla har en vän dom kan prata med! Det måste inte vara en människa! Det kan vara ett djur eller något annat! Men om du nu har ett djur som vän och känner att du bara vill dö! Så ta dig i kragen och gå och prata med din vän och gråt om du behöver! Och se till att ha djuret vid din sida så mycket som möjligt! 


Det finns så många olika sätt att må dåligt på! 

Vissa mår dåligt för att dom tjafsar med sin familj..

Vissa mår dåligt för att dom blir mobbade i skolan..

Vissa mår dåligt för att deras familj misshandlar en! 


Det är dom populäraste skaerna enligt mig ! Jag tycker att det är dålig att folk ska gå och må dåligt! Det är inte okej! Om ni behöver hjälp tveka inte ! Sök efter den hjälpen om ni behöver!  <33 Tänk bara på ert bästa ! Ibland måste man vara lite självisk för att kunna må bra! 



Vissa 

Av Rebecca - 15 januari 2012 08:38

Hej!

Sitter i köket nu och gör pankakor :P Jag hade tänkt att göra en jätte fin frukost år familjen :P Gick upp kl. 08:00 :O 

Så nu står jag och steker pankakor sedan ska man duka fram till en underbar frukost :) Och väcka hela familjen <333


Ibland så kan allt bara gå åt helvete och man känner sig hatad och oälskad! Även om man inte tycker om sin familj så ska man veta att dom älskar dig! Annars skulle dom inte behållit dig! <33


Livet kanske inte är perfekt för alla! Men jag tror att alla har en vän dom kan prata med! Det måste inte vara en människa! Det kan vara ett djur eller något annat! Men om du nu har ett djur som vän och känner att du bara vill dö! Så ta dig i kragen och gå och prata med din vän och gråt om du behöver! Och se till att ha djuret vid din sida så mycket som möjligt! 


Det finns så många olika sätt att må dåligt på! 

Vissa mår dåligt för att dom tjafsar med sin familj..

Vissa mår dåligt för att dom blir mobbade i skolan..

Vissa mår dåligt för att deras familj misshandlar en! 


Det är dom populäraste skaerna enligt mig ! Jag tycker att det är dålig att folk ska gå och må dåligt! Det är inte okej! Om ni behöver hjälp tveka inte ! Sök efter den hjälpen om ni behöver!  <33 Tänk bara på ert bästa ! Ibland måste man vara lite självisk för att kunna må bra! 



Vissa 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards