tbs-gl

Alla inlägg under februari 2012

Av Rebecca - 29 februari 2012 16:17

Shit!

Tankarna bar snurrar runt u huvudet på mig :O Känns som om allt kommer ramla ut! 

Måste verkligen skriva allt! Så det kan bli förvirrande men hoppas ni fattar .... 


Idag är det verkligen en sådan dag jag borde vara hos en kompis.Jag är fett dryg, och irreterar mig på allt och inge... 

JAg ligger i sängen och suckar... Vad ska man göra åt sådanna dagar? Ska man låta dom gå elr ska man ta ett djup andetag och göra sig själv illa!? 


Vill bara ligga och krama om en kille och se honom i ögonen och säga dom tre orden "JAG ÄLSKAR DIG" Det skulle vara livet! Allt skulle bli bättre om en kille kunde ge mig chansen... Men ingen vågar... 


Av Rebecca - 29 februari 2012 11:50

Hej! 

Vill bara gratta min uderbara lille syster som fyller 1 år och 4 år idag :D <3 

 

Grattis min sötaste lille syster! Hoppas du gillar din riktiga födelsedag ;) Sen tar det fyra år till för att du ska få en riktig födelsedag igen <333


Älskar dig!  

Av Rebecca - 28 februari 2012 23:23

Hej!

Är skit trött så nu ska man gå och lägga sig :P 

MEn vi ses imrn ;) 

Av Rebecca - 28 februari 2012 22:22

   

Av Rebecca - 28 februari 2012 19:51

Hej! 

Sitter hemma i köket och har varit och handlat Tindras paket och träffat Frecka... 

Jag köpte en Jacka och en bricka där jag skrev "Grattis Tindra 29/2-12" 



Omg! 

Jag förstår att det är jobbigt att förlora sitt hopp.. Jag har själv gjort det! När jag tappade mit hopp då hade jag inga vänner som jag kunde vända mig emot. Men nu ger jag dej chansen att få någon som kan hjälpa dig! Jag vill hjälpa dig för jag vill itne att en person som dig ska försvinna.. Det är väldigt konstig men det känns som jag har känt dig väldigt länge i flera flera år. Men vi har bara känt varandra i någon vecka... Du är en sådan kille som är speciell och behöver rätt vänner.Du har slutat hoppas för att du har blivit sårad, när du inser varför livet leker med en så, så kommer allt bli lättare. Du vill inte leva längre för att du känner en sådan stor smärta för hela världen. 


Har skrivit detta inlägg sen 19.51 och klockan e nu 22.21

Av Rebecca - 28 februari 2012 10:28

Hej!

Detta frå bli skit snabbt inlägg har en kvart på mig sen ska jag till bussen har precis vaknat lixom.... :O Ska träffa ehmma och så ska vi handla en present åt min lille syster sen ska vi träffa frecka lukas :P Pusss


Detta är  min frukost : 

 

Av Rebecca - 27 februari 2012 14:14

Tjudelululu'!! Har fett me tråååk! Ni får några bilder xD 

     

Av Rebecca - 27 februari 2012 14:07

Hej!

Sitter och smsar med Lukas och han typ lakkar sönder på mig för att jag och Emma råka ta hans tändare och för att jag lånade hans tröja.... :O 


Vafan tändare kan man ju bara fråga någon annan !? Tröjan var ju ändå för liten och han får tillbaka den hel! Lixom vad är problemet? :O Jaja vissa människor är itne som andra... 



Försöker få tag på Emma och Shacooo Xd Måste fan prata om i helgen xD Jaja byee!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards