tbs-gl

Alla inlägg under februari 2012

Av Rebecca - 17 februari 2012 08:59

Hej!

Sitter i skolan ska göra mitt paper nu sen kommer jag vara skit stolt öcer mig för att jag klarar det <33

Men jag vill skriva på datan men vet inte hur man gör :O haha xD Man ska gå in på någon konstig sida som jag inte vet vad den heter! :O Sitter och smsar med Alma för hon är vid idrotten och jag sitter i skolan och ska göra paper!

Det var ett jävla tjat om detta paper!


Men ska fixa detta nu så jag kan skriva mera sen puss!!


Puss Bitchezz!

Av Rebecca - 16 februari 2012 22:25

Hej!

Sitter och pluggar No så jag har 6 frågor kvar sedan kan jag gå och lägga mig :O <33

Men har bytt mobil haha xD Till en annan sony ericsson bara för att jag tycker att dte var skönare att skriva på den nya ;)


Ibland undrar jag varför skolan egentligen finns.. och vissa dagar undrar jag varför livet finns.. Och jag har svar på dom frågorna! Och det är mina egna svar :)

Skolan finns för att man ska kunna tänka med hjärnan och inte använda alla tekniska grejer..

Livet finns för att någon ville att man skulle finnas :) Och därför ska man aldrig sluta kämpa! <33


Vissa dagar hatar jag livet och vissa dagar älskar jag livet!

Just nu älskar jag livet tack vare min mamma och fram för allt mina underbara vänner som har funnits :)


Varje gång en kille myser med mig så känner jag mig om tyck och älskar livet! JAg önskar att jag kunde säga några saker till 2 st killar men det går inte <33 jag är inte kär i dom jag har inte starka känslor för dom och jag vill inte bli tsm med dom! Men det är en grej som jag inte tänker säga! Eller okay.. Varje gång ni kommer får ni gärna mysa med mig för jag känner mig bara omtyckt och njuter av stunderna ;)


Jaja måste plugga nu sen ska jag sova puss !


Puss Bitchezz!

Av Rebecca - 16 februari 2012 16:09

Hej!

Jag var inte i skolan idag och blev hem tvingad ifrån Joella av min lärare och mamma!

Men jag kom hem gick upp och plugga sen så ville mamma prata med mig och för första gången pratade hon lugnt :)


Men snart typ om en timme ska jag börja med maten nu måste jag göra klart No och So-paper!

I helgen blir det att vara hemma och sen på Söndag ska jag träffa Alexandra och vi ska ut och fotografera i Stockholm ;)

Av Rebecca - 16 februari 2012 09:16

Hej!

Nu ska jag och Joella plugga till första No-prov detta år ;) Sen måste vi göra klart paper! Vi tog en lugn plugg dag idag för vi stannade hemma och ska plugga ;) Men jag hör av mig mer sen <33

Av Rebecca - 15 februari 2012 06:24

Hej!

Jag sitter i fåttöljen och degar ;) Jag orkar inte äta något så jag hade inget att göra så jag satte mig vid datan ;)

Jag har fett ont i halsen och är täpt i näsan :O :( Men sånt i liet man kan ju inte vara fult frisk hela tiden xD


Juste jag hade lovat er en smink video men det kommer tyvärr inte bli någon för att jag andvänder inte smink typ bara mascara ;) Men jag får se till att ni ska få något  iaf ;)


Men ska borsta håret och fixa några saker på datan sen måste jag åka !


Puss Bitchezz!

Av Rebecca - 14 februari 2012 21:56

Hej!

Har precis pratat med en av dom Norska släkterna jag har och det var jätte coolt :) Har varit intresserad av norge länge för att dom har det så vackert och deras språk är coolt ;) Så det här har varit en stor upplevelse :) Visst jag använde google translate :P


Men ska lägga mig nu så gode natte !


Puss Bitchezz!

Av Rebecca - 14 februari 2012 19:52

Hej!

Nu ärt jag glad en av dom som bor i Norge har svarat och hon verkar trevlig och jag hoppas att jag lär mig norska bättre än vad jag kan ;) Ska börja och träna på teckenspråket oxå! Mycket att göra men lite tid!


Jag ska ta och platta håret! Men vi kan höras senare :) Hahaha xD


Puss Bitchezz!

Av Rebecca - 14 februari 2012 18:39

Hej!

Förlåt för dålig uppdatering men har varit hos Joella hela helgen och kört anden i glaset.

Och så kom jag hem i går och fick reda på att Falcon ( min hund som har flyttat) har dött i cancer :( Så jag hade ingen lust med npgonting i går :'( Men tänker på det posetiva han har det bra nu och ha har haft det skit bra! <333


Men idag hade jag utvecklingssamtal i skolan och det gick skit bra :D Och mitt liv går på en bra bana! Och idag fick jag rreda på att jag hade släkt i Norge :D Så nu har jag frågat dom om dom vill ha kontakt med mig :)


Idag är det alla hjärtans dag :) Så jag önskar er en alla hjärtans dag kram :)

Hoppas all har och har haft en bra alla hjärtans dag :)


Puss bitchezz!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards