tbs-gl

Alla inlägg under februari 2012

Av Rebecca - 27 februari 2012 12:12

Hej!

Sitter hemma i vardagsrummet... Och här är det full frat! Storstäding som faan.. Min lille syster fyller ju år på Onsdag (29 februari ) Jag vill ge henne något speciellt eftersom hon bara fyller år var fjärde år.... Hmmm.. Men jag vet inte vad!? Hon fyller ju lixom 4 och 1 år .... 


Jag och Emma har redan planerat hur helgen ska bli xD Sååå Nuuuu Köööööör Viiiiiiiiiiiiiii! Hahaha xD


Mamma var inte så arg på mig som jag trodde att hon skulle vara.. hmmm... Känns väldigt skönt.. <33

Jag älskar tröjan jag har på mig xD Haha de är Lukas ;) Den är fett skön och snygg! Juste kommer få 3500kr :D i'm so happpy :D :D :D :D :D  


Jag vet inte vad jag har gjort! Måste ta och deskutera detta med Emma <333 :O

Vi hörs! <333 

Av Rebecca - 27 februari 2012 06:12

Hej!

Har insett att jag måste hem och prata med mamma. Jag vill inte detta, vill inte gå i detta spår!

Pendeln går 08.08 så då åker jag och Emma hem! Och så ska vi ta tag i detta! Måste verkligen säga förlåt! Och säga att allt har blivit fel och har insett att det jag gör är fel och behöver mammas hjälp för att komma bort från den här vägen.

Och att jag vill till en fosterfamilj i ett halv år/år.. Så kan kan börja om och komma tillbaka på rätt spår. Jag har varit den perfekta syster som har varit en bra förebild men så hände allt... Och jag är stolt över mig själv att jag vågar be mamma om hjälp och att jag har insett att jag har gjort fel.. Det är så jävla bra att hitta felen som man gör! Det är inte många som kan hitta de.. Men jag kan det och nu tänker jag inte sabba för muín familj längre tänker ta tag i detta och står för det jag har gjort och ska göra det som är rätt, inte det som är fel! Jag vill vara en förebild åt min lille syster ich vill alltid vara där om hon behöver mig. Men det kommer inte bli så om jag forstätter så här! Tänker bli den jag vill vara och den jag är! Önska mig lycka till mina älskade läsare!! <3333

Av Rebecca - 27 februari 2012 05:13

Hej!

Detta inlägg kommer bli helt randoms ... Kommer skriv om allt inget..

Så ni kan kanske bli väldigt förvirrade men men...

Ibland kan man verkligen komma in i en tanke som säger att man är värdelös på allt och ingen vill ha en osv. Det stämmer inte någonstant! Alla är perfekta precis som dom är! Det finns bara en av varje människa och det är en själv!

Även om man tcker att man är värdelös så stämmer det inte för alla är bra på något, man kanske inte vet det just då.Man ska inte sluta leta efter det man är bra på.Jag vet inte vad jag är bra på och måste fortsätta leta efter det! Någon dag kommer jag hitta det jag är bra på.Jag kanske är så jävla avendsjuk på alla andra, men innerst inne måste jag tänka att jag är perfekt precis som jag är!


Man kanske inte är den snyggaste av dom snyggaste i världen direkt.Man måste kunna erkänna för sig själv att man är bra eller snygg. Annars kommer man inte komma någostans i livet.Jag har erkännt saker om mig själv för mig själv och det har gjort så att mitt självförtroende har stigit.. Jag kanske inte har världens bästa självförtroende men det lilla jag har det räcker för att få lida med allt skit jag får varje dag!


Ibland fattar jag inte att jag orkar skriva så jävla mycket.Men jag får såna där energi kikar ibland att jag bara vill skriva vad som går i huvudet. Det är därför det kans bli så förvirrande för er som läser för jag tänker inte på vad jag skriver jag låter bara tankarna glida genom kroppen ut i händerna som skriver på tangentbordet.


Jag önskar att jag inte är den jag är.Jag tycker att mitt liv är meningslöst. Jag tror att ingen älskar mig men det är många som gör det.Och jag känner mig bara ivägen och att jag bara ställer till med problem för allt och alla!Men jag vet inte det kasnke är så.. Jag känner att jag inte är bra på någonting. Men det måste finnas något jag är bra på" Det är bara det att jag inte har hittat det än! Så jag borde inte sluta leta. Men jag tycker att det är så svårt att leta så mycket.


Jag önskar att jag hade någon att krama om på nätterna någon att strula med och bara älska.Jag vet inte men jag tror att jag ska gå ut med min största hemlighet.. Ingen vet det.. Men jag vet inte om jag vågar det. Vad kommer alla tänka!? Får vänta ett tag till med det!Men tänk vadd mysigt det skulle vara med någon att krama om på nätterna någon man kan gråta mot, någon som man känner sig trygg hos.


Förlåt mig mamma. Jag vet inte vad som har hänt.Jag tror att jag bara vill att du ska inse att jag inte vill bo hemma. Eftersom du inte lyssnar på mig måste jag visa det på ett annat sätt.Det var inte meningen att ta i så här hårt. Men det är ända sättet som jag kan visa det på, så att jag mår bra. Jag hoppas att du väljer det rätta och tänker efter på allt jag har sagt till dig.. Snälla ge oss en chans! Jag vill att du ska veta att jag inte klarar av att bo hemma när Jejje bor där med. Förlåt förlåt förlåt, men det såhär är det tyvärr nu!


Haha Emma sitter brevid mig typ helt nyvaken xD Jag bara sitter här och bloggar om något helt random tankar och lyssnar på depp musik xD Nu är jag rök sugen.. Hmmm... Emma du som läser vill du gå ut och röka med mig!? :D <333 jaaaa<3333

Av Rebecca - 27 februari 2012 05:05

Hej !

Är fortfarande vaken :O Men orkar inte sova haha xD

Ligger på en madrass i Lukas rum vid datan och lyssnar så länge Emma och Lukas ligger i sängen xD

I'm forever alone!


Allt är bra med mig :D

Av Rebecca - 26 februari 2012 23:42

Hur ska jag börja?


Jaja..

Läste ett jätte gammalt blogg inlägg..

När jag läste det så kände inte jag igen stilen jag skrev på!

Jag skrev på ett helt annat sätt...

Och har börjat inse att jag har förändras så jävla mycket som alla säger!

Jag sa att jag inte skulle gå i min systers fotspår men ändå gör jag det.. Allt som hände henne kommer hända mig om jag inte tar stopp för det! Men vill inte flytta till mormor och morfar.. Ta mig till en foster familj i ett halvår/år ...

Måste få hjälp innan allt händer.. Måste bara få en hjälpande hand i början...


Jag vill ha mammas och pappas kärlek men den finns inte...

Jag vet inte vad som händer med mig!?

Jag har förändras så jävla mycket att det är sjukt! Jag väljer att gå på en väg där jag mår bra och låter dom jag älskar vara olyckliga och rädda för mig! Vad änker jag på egentligen!?


Jag säger ju att jag inte gör något rätt!

Jag borde hitta en bättre väg än denna! Men jag orkar inte kämpa så jävla mycket! Har fan kämpat hela livet och nu när jag hittar en väg där jag inte tar illa upp när alla kollar snett på mig, när ni snackar skit om mig. Så sårar jag dom jag älskar mäst så jävla mycket! Jag borde hitta en ny väg där jag känner mig trygg och säker att gå på och ändå gör dom jag älskar mäst lyckliga! Men jag vet inte om jag orkar att hitta en ny sådan väg! Det har varit ett helt jävla kämpande för att hitta denna väg, så hur mycket kommer jag inte få kämpa för att hitta en ny sådan väg. Det kommer gå så jävla skit dåligt i början sedan kommer allt bli så jävla bra. Men det är en jävligt lång väg för att hitta en ny väg!


Jag vill bara gömma mig nu för att sedan börja på ett nytt steg ! Jag vet inte hur länge jag kan vandra på denna väg innan allt händer mig!


Bloggen är mitt liv och den kommer alltid att vara det! Ni kanske tycker att jag inte ska skriva vissa saker men det skiter jag i! Detta är som min dagbok och ni får följa den på ett random sätt!


Jag har fått så jävla mycket skit så att jag har blivit stark.. Och jag vet inte om jag orkar att ta så mycket skit igen .. Jag höll på att ta mitt liv flera gånger för att hitta denna väg! Så jag vet verkligen inte vad som händer om jag går av denna väg och ska hitta någon annan! Tänk om det blir för mycket och så tar jag mitt liv.. Allt skulle ju bara bli fel! Jag vill bli vuxen och få arbeta, barn och en man ... Men det kanske inte kommer hända om jag ska hitta en ny väg! Shit jag behöver hjälp nu! Men hur fan då!? Kommer inte vilja ta emot hjälpen som jag får! Eftersom jag har förändras så jävla mycket! Önskar att jag bara hade stått kvar på rätt väg!


Jag vill bara ha så roligt så länge jag lever! Men det kommer ju inte bli så jävla roligt om jag ska leta efter en väg som alla är nöjda med!

Jag kan inte var den alla vill! Jag kan ju inte hitta en väg som alla är nöjda med! Om ni är nöjda med den vägen jag väljer så är jag onöjd med den vägen! Så jag har ju bara två fucking val!

Första- Att hitta en väg som alla gillar att jag vandrar på, och jag inte gillar det alls.

Andra- Välja en väg som jag är nöjd med och alla andra så jävla olyckliga!


Det är svårt att välja rätt! Det måste ta ett slut på allt tänkande och bara få hjälp att hitta rätt väg!

Av Rebecca - 26 februari 2012 23:22

Hej!

Sitter i Lukas rum och kollar på film xD

Men det jag tänkte säga att ni borde kolla in denna länk och sprida vidare ;)

Av Rebecca - 26 februari 2012 14:00

Hej!

Sitter hemma hos Emma ;) 

Igår kom vi till Emma vid nio på kvällen och så sööööp vi oss fulla! 

Sen gick vi ut och typ halka 24/7 haha xD Jag har sår på knogarna och Emma har sår på knät!? 

Så jävla roligt i går som faaaan! 


Men snart ska jag hem och hämta lite kläder sedan ska vi till Emmas mamma och käka sen drar vi till märsta... 

Ska inte komma hem på hela veckan och eller kommer hem på onsdag en snabbis för min lille syster fyller år :') Måste ge henne något... Jajaja .... 

Jag vet inte vad jag ska skriiiva men jag och Emma kommer säkert bli efterlysta xD OMG!!


Men men vi får se om vi hööörs.... 




Ni kanske ser mig som en bitch och att jag har blivit dryg och kaxig men ni har så JÄVLA fel!! 

Innerst inne är jag fortfarande mig själv... Ni kan fråga den som står mig närast just nu så får ni se att ni bara lyssnar på massa falska fitt rykten! Vi får se vem som har rätt sen men jag vet att jag har rätt eftersom det är jag som bara vet vem jag är ... Ni vet inte alla problem som jag har ni vet inte hur jag mår ni vet ingeting om mitt liv så ni kan bara hålla keeeften om ni ska bara spriida massa onödiga piss rykten!!

Av Rebecca - 25 februari 2012 14:57

Hej! 

Sitter hos frecka och ska snart se en skräck film med emma :D 

Igår gick vi till Lukas sen gick vi tillbaka så vi har gått över 1 mil igår :D och så åt jag en ägg macka i går vid 11 :O 

Så är skit hungrig men men iaf.. Jag och Emma ska kanske hem senare hoppas jag ... Vi sitter och leker med en batterflay kniv (stav) Skart mig en gång och fått spettsen i mig 3 gånger xD Gör inte ont ens :O 

Men vi hörs någ någon annan dag ;) Puss!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards