tbs-gl

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Rebecca - 20 februari 2012 19:13

Hej!

Mina tankar flyger runt i huvudet som galna höns! :O

Jag tänker på Robin och på J det är så jobbigt... Jag vill egentlien bara krama någon som jag känner mig trygg hos.. Men det finns inte så många... :O Jag kommer någ aldrig lite på någon kille längre :O

Jag vill bara glömma bort allt och vara glad!! Önskar att vi kunnde bli tsm .. Men du har inte samma känslor för mig säkert.. jag börjar glömma Robin och det känns skönt! :D

Av Rebecca - 20 februari 2012 16:05

Förlåt för min dåliga uppdatering men har varit hos Joella hela helgen och det var en bra helg tills i går kväll!

Jag vill bara gråta ut allt!


I fredags så åkte jag till Joella och och vi körde anden i glaset och spela gitarr hero och hade jätte roligt :P Sen på  lördag kom Lukas och Robin. Robin haffade mig direkt asså.. Sen hände det massa saker.. inte sex, inte avsugning och inte av runkning heller! Och så var han helt underbar sen börja han dissa mig sen så åkte dom hem dagen efter och emma, joella och jag smsade me Lukas och märkte att Robin var fake = One night stand!

Jävla bög asså!!


Nu är jag fett deppig fick lite känslor för honom !

Allt var så mysigt och han var ju så gullig och ville ju bara vara lycklig men så blev det inte till slut ... JAg blir bara värre och värre jag vet inte vad som händer ... Om livet skulle haft ett göm ställe som ingen visste om och man inte märkte att man var borta skulle jag bara vilja tillbringa resten  av mitt liv där! Bara glömma bort alla killar och allt som gör mig så olycklig och fram för allt glömma att vara kär.. Vill bara vara vän med alla utan att få känslor för dom! Livet skulle vara mycket lättare utan kärleken eller om man skulle haft kärlekens tur med sig! Men så kommer det aldrig bli så..


Önskar att jag hade en kill kompis som bäste vän ... Som man kan prata med och krama om och bara känna sig trygg...

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards