tbs-gl

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Rebecca - 4 februari 2012 18:56

Allt kan vara jobbigt men man måste hitta det posetiva med allt!


Jag vill bara krama om dig och gråta i din famn!

Jag vill gråta ut mina känslor både dom dåliga och goda!

Jag känner att livet börjar hitta sin balans men jag är beredd på att möta dagen då jag ska stupa tillbaka till allt dåligt!

Jag vill inte träffa på den dagen då jag kommer tillbaka till mörkret! Att bara känna känslan av att jag kommer komma dit igen ger mig rysningar och jag blir svag! Jag vill inte att det ska hända!


Jag vill ha någon att krama om och känna dens kropps värme!

Jag drömde i natt om det och det var så mysigt att jag vill uppleva det på riktigt!

Jag ser en bild framför mig då jag och du står och kramas jag får en känsla i hela kroppen av lycka och trygghet!

Jag vill få uppleva så mycket med en och samma person! :) Men just nu kan jag bara vänta!


Puss Bitcehzz!

Av Rebecca - 4 februari 2012 18:19

Hej!

Har typ precis kommit hem och har fått nya skor :) Mamma har fått en ny telefon och jag ganska ska få hennes iphone :O Men jag vill ha en sån som hon har så jag vet inte vad jag ska välja :O får se vad det blir ;)


Jag ska ta och städa upp lite och sedan typ chilla :P Idag är det melodifestivalen och det blir mys mys med familjen :) <33 Det längtar jag efter :) Men ni ska få bilder på skorna någon dag ;) Måste bara ha sladd till datorn från kameran :P Eller man kanske säger från kameran till datan xD



Jag vill ha någon som jag kan krama om på nätterna och känna mig trygg hos!

Dela säng med och kolla in i ögonen och säga "Jag älskar dig" !

Att ha någon som kan värma en när man fryser :)

Att ha någon man kan lita på vad som en gäller! <33

Jag har oturen att inte ha det nu men jag kommer få det någon dag!

Man ska se allt posetivt.. Men ibland är det svårt att hitta det posetiva i det negativa!


Jag ska se framåt och inte bakåt man mår 1000 gånger bättre då :)


Puss Bitchezz!

Av Rebecca - 4 februari 2012 12:03

Hej!

Snart åker jag och Familjen till nacka forum :) Och det ska bli skit trevligt :) alla är på bra humör för en gång skull ;)

Jag har klätt på mig och ska bara fixa håret och sen ska jag bara fixa några små saker ;)


Men jag hoppas att ni får en bra dag så hör jag av mig mer sen :)


Puss Bitchezz !


I natt drömde jag om dig :$

Du var så mysig och jag började gråta :O

Jag sprang till dig och vi stog där och kramades jag kände mig trygg i din famn! Men allt ät nu över :/

Jag önskar att jag kan få känna den känslan igen fast i verkligheten <3

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards