tbs-gl

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Rebecca - 3 februari 2012 20:00

Hej!

Ni får bilderna på måndag typ :O För att jag har ingen sladd till kameran xD 

Men ska busa med syrran och ska sedan kolla på film ;) 

Så vi får höras i morgon! 

I morgon blir det en dag i Nacka Forum med mamma och syskonen och på kvällen blire melodifestivalen ;) 



God natt Bitchezz!

Av Rebecca - 3 februari 2012 15:39

Hej!

Jag har prata med Charlie och nu är allt ver :/ Men jag kunde inte göra detta mer! Speciellt om resan var inställd! :'(

Jag älskar honom men det går inte när han bor så långt bort :(  Men så är livet ibland :(


Men sitter i köket nu och ska snart upp och städa på rummet :P Jag måste prata med Anton oxå ;)

Idag gick jag och Joella ifrån plugget vid elva :O Vi satt i ett mörkt rum och deppa och vi orkade inte med det så vi stack till Nacka forum xD Haha ni ska få lite bilder :P :)


Men kommer sen med bilderna :P


Puss Bitchezz!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards