tbs-gl

Alla inlägg under januari 2012

Av Rebecca - 31 januari 2012 22:53

Hej!

Är hemma efter en lång dag ;)


Ska nu färga håret svart och kolla på titanic :') Den är så jävla bra :)


Så jag ska säga god natt till alla och så får ni se bilder i morgon ;)

Av Rebecca - 31 januari 2012 22:25

TJENARE PAOU HÄR!?!?! INTE PAOW UTAN PAOU.

JO, jag sitter här i köket hemma hos becca men ska snart dra hem.

Jag gästbloggar i smyg ;D HOPPAS DU INTE BLIR SUR NU BECCAAAAAAAA :DDDDDD


HA DET GÖTT / PAULINA KORW/LILL-PAOU KORW! :D

Av Rebecca - 31 januari 2012 13:07

Hej!

Här era bilder som lovade ;) Ska åka snart så hinner inte med flera inlägg på ett tag ;) 


         

Hejdå ska skynda mig till bussen ;) <33

Av Rebecca - 31 januari 2012 11:22

Hej!

Nu har jag klätt på mig och plattat håret nu ska jag sminka mig och fixa några små saker ;)


Mamma blir kvar inatt igen så jag ska dit och ge henne lite saker som hon behöver <3 Men ska fixa lite saker nu ses sen puss! <3

Av Rebecca - 31 januari 2012 10:06

Hej!

Idag är jag ledig från skolan :P Fett skönt ;) Men idag ska jag till stan med Alma det ska bli skit roligt ;)


Jag ska köpa mitt busskort idag ;) Nu ska jag äta frukost sen ska jag platta mitt hår och fixa mig sedan ska ni få en bild ;) Puss så länge !

Av Rebecca - 30 januari 2012 18:45

Hej!

Den här dagen har varit as bra visst den kunde varit bättre men man kan inte få allt man önskar sig ;)


JAg och min syrra har inte tjafsat en enda gång idag :) Det har varit skit skönt :) Men visst är hon jobbig men ibland kan hon vara riktig snäll :)


Hon och jag ska ha tv kväll så detta är någ det sista inlägget för idag .... Men kanske kommer tillbaka ;)

Av Rebecca - 30 januari 2012 17:02

haha :P Som ni ser har jag ändrat designen :P 

Jag tyckte att det blev bra :P


Men vad tycker ni släng in en kommentar vad ni tyckte och några tips ;) !

Av Rebecca - 30 januari 2012 16:09

Hej!

Idag var det skridskor med skolan och allt gick super förutom att jag har fått en spricka i lill tån :o


Men jag började 9.00 och slutade typ 10.35 :P När jag gick ut på isen så var det skit halt och en killes kompis som heter Dennis sa att det är skit lätt att åka jag blev typ lite sur för att jag typ bara halkade hela tiden så när han sa det en gång till "det är skit lätt att åka skridskor", sa jag men då kan du väll lära mig att åka! Och då gjorde han det ;) haha fett snällt :P Sedan så ville jag Alma och Cicci åka hem och det fick vi :D Och när vi hade pakat ihop gick vi till dom och frågade om dom hade en cigg att bjuda på och Dennis sa ehmm.. vet intem, kanske.. ska ni tagga eller ? .. Jag sa ja det ska vi :P Och då sa han att vi skulle tagga med dom :D

Dom var skit snälla!

Jag var och hälsade på mamma idag och hon mådde bättre :) Så det känns skönt :) Det var roligt att åka dit fast jag somnade på bussen hem och då drömde jag att jag åkte skridskor och när jag ramlade ryckte hela jag till det var fett pinsamt :O :$


Lyssna aldrig på det ni hör! Gå fram ist och skapa en egen uppfattning ! Man ska aldrig lyssna på det någon annan säger, om någon annan för det kan vara helt fel! Det är som jag.Många sa att Dennis och dom var dryga och elaka men jag ville inte tro på det så jag började prata med dom och fick min egna uppfattning och dom är jävligt shyssta :)


Ska ta och fixa lite på bloggen sedan ska jag fixa hemma och kommer tillbaka sen puss så länge!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards