tbs-gl

Alla inlägg under januari 2012

Av Rebecca - 20 januari 2012 11:35

Hej ! Jag sitter i skolan och väntar på att jag Alma och Saga ska äta   :P

Jag är typ fett trött :O Har precis haft musik och spelade en låt :) Fett stolt jag är över mig själv :P Det gick väldigt bra :) Men ska försöka få ta i Joella och kolla så att hon inte är sjuk eller något :P För hon är inte i skolan :O Om hon är sjuk så vet jag inte vad jag ska göra i heleg :/ Får väl sitta hemma och mögla om jag inte tar percing då ;) Hahaha nej ska någ inte göra det :P

Men sitter och skriver en låt oxå som går åt helvete!! :O


Men jag hoppas att alla mår bra där ute :P Och jag är så ledsen att jag är dålig på att uppdatera men ska försöka göra bättre ! Ska se till så att jag iaf får göra ett inlägg om dagen i skolan ;) Haha :P Men efter skolan blir det att dra till nacka och köpa chips för helgen och kvällen :P Sen drar man till Joella och festa :P Fast det blir bara så om hon är frisk ;) Men det tror jag oxå :P

Av Rebecca - 19 januari 2012 16:21

Hej!

Idag har det varit skola och det gick bra :P Det var lite segt vi garvade inte så mycket idag :/ Men men det kommer väl imorgon ;) Haha :P Men idag så kollade alla as konstigt på mig :( Och det gjorde ont att få dom blickarna! Men idag på bussen så satt jag brevid Joella och i orminge så gick en kille av från min basgrupp och han sa tja till mig fett glad jag blev :) Ingen i basgruppen har sagt hej till mig förut och så gör han det vist blir man glad :)


Men sitter i vardags rummet och Angelica sitter brevid mig  ;) Snart ska jag göra maten och det blir tacos :P Vi är 6 st som ska äta :P Det är så trevligt när man har besök som stannar på middag :P Hahahaha xD


Men hör av mig sen :P

Av Rebecca - 18 januari 2012 21:32

Hej!

Idag har jag uppdaterat bloggen väldigt dåligt! Men ska försöka göra bättre i morgon :P

Men ligger i sängen nu badad och kollar på Hemliga miljonären! Jag börjar typ gråta han har en skit söt hund!! :O


Men ska ta och lägga mig för det är skola i morgon och jag är väldigt trött :O :P Men vi får höras i morgon puss!!


Av Rebecca - 18 januari 2012 17:36

Hej!

Är hemma efter en lång dag ;) Har varit i min gamla skola och sa hejdå och lömnade datorn ;) Och allt gick as bra och min musik lärare blev jätte ledsen typ :( Gud kommer sakna honom skit mycket :'( Han är världens bästa!


Men ska kolla på scrubs nu och sedan är det middag :P Imorgon ska jag till min gamla skola igen och träffa Angelica och så ska hon komma till mig ;) Sen på fredag blir det hem till Joeeellaaaa :D Party all night ;) Hahaha, men vi ska ha skit roligt :P Men vi hörs puss<333

Av Rebecca - 17 januari 2012 19:11

Hej!

Nu är det sista inlägget jag gör från denna dator :/ Har många minnen med den här :( :')  

Men hoppas att jag får låna någon data från mamma och jejje :P men puss <33 
Av Rebecca - 17 januari 2012 18:25

Hej!

Ska ta och rengöra min dator och fixa lite så den blir fin ;) haha :P 


Hörs sen <333

Av Rebecca - 17 januari 2012 18:25

Hej!

Ska ta och rengöra min dator och fixa lite så den blir fin ;) haha :P 


Hörs sen <333

Av Rebecca - 17 januari 2012 17:20

Hej!

Förlåt för sen uppdatering :/ men först var det skola sedan hade jag PH och sedan åkte jag till nacka forum med Alma och Joella :) Imorgon är det en till skol dag och ska till min gamla skola och lämna dator och tömma skåpet rektorn ringde i förre igår och sa att jag skulle dit i morgon ... :/ Så det ska inte bli så roligt :( Men det ska bli roligt att få träffa mina gamla klass kompisar och får säga hejdå till dom lärarna jag gillade :) Har ju saknat min klass kompisar i förra skolan ... :/ Men får hälsa på dom imorgon och vem vet kanske kommer någon gång till ;) 


Men hoppas ni har haft det bra :) Nu ska jag dra ner och hämta min mobil :P Älskling har någ tingt <33 Byee!!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards