tbs-gl

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Rebecca - 24 januari 2012 17:58

Hej!

Jag sitter i fåtöljen och gör typ inget har ätit precis och pratat med älsklingen Charlie <33Ska kolla på tv 19.30 till 21.00 sedan ska jag sova undra om man ska lägga sig i ett bad först? :O Hmm... Ja det gör jag :P

Så detta är detsista inlägget för idag puss <33

Av Rebecca - 24 januari 2012 13:20

Hej :P Snart är dagen slut och allt är perfekt och det känns så bra ;)

Okej måste dra så fort som möjligt börjar sista lektionen sen är det PH 


Jag känner att allt går bra nu ;) Men nu måste jag dra innan alma börjar sjunga och dansa på bordet :O


Älskar Charlie <33

Av Rebecca - 24 januari 2012 10:46

Hej!

Sitter nu och ska arbeta i en timme till men ska först göra ett inlägg åt er babes ;)

Haha men vet ni vad som nyss hände? Jag Joella och Alma blev precis filmade när vi arbetade och det var skit nice :P Haha vi skämtade om att vi skulle bli världens filmstjärnor nu och så skulle vi åka limo och privat flyg till hollywood haha alltid roligt att fantisera ;)


Men om en timme ungefär ska vi äta lunch och sedan ska jag typ inte göra så mycket !


Efter skolan ska jag hem och hjälpa till :) Och tänker ficka jätte fint hoppas att jag håller det <33 Får för hoppningsvis nya kläder idag <33 Hoppas :P Nu måste jag prata med mamma bara för att jag kom på  det ;)


Kud vad jag har längtat efter att blogga ;)


JUSTE NI FÅR INTE GLÖMMA ATT JAG HAR FRÅGE STUND HELA VECKAN OCH SVARAR PÅ ALLA FRÅGOR PÅ FREDAG! KOMMENTERA PÅ DETT FÖRSTA INLÄGGET DÄR DET STÅR OM FRÅGESTUNDEN! ;) 


Puss hörs senare hoppas att alla ni mår bra där ute! Och jag saknar min älskling Charlie :P Juste Om du ser detta Charlie så måste du ringa har inga penag på mobilen  puss  ring mig :P <33 Puss<33

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards