tbs-gl

Alla inlägg den 8 januari 2012

!!

Av Rebecca - 8 januari 2012 21:11

Hej!


Jag känner mig deppig just nu ! För det första för att du inte mår bra :'( För det andra för att jag saknar dig, Vanja och Nikita för det tredje för jag är rädd att mina för hoppningar är för stora! 


Av Rebecca - 8 januari 2012 17:48

Hej!

Nu är jag hemma efter en dag med systern min ;) Vi hade det jätte trevligt och det var nice ;) Det blev tyvärr inga bilder :/ Men det gör någ inget !? 


MEn ska data lite och ta dte lungt ska fråga syrran om vi ska göra något speciellt till kvällen :P <33

Har inte så mycket att skriva om!


Men jag har fått känslor för en kille som jag känner och han vet vem han är :) Han gär mig verkligen glad :) 


Jag ska börja skeata snart ;) Ska bara skaffa en skeatbord och skor :P <33 

Av Rebecca - 8 januari 2012 13:29

Hej! 

Jag och Jejje ska börja gå nu ;) tänkte ge er lite bilder först ;) 

Naglarna : 

 

Före:


   

Efter:









     


Jag vet att jag har en finne... Men och!? Alla får det! Nu ska jag och syrran åka så vi hörs sen i kväll ;) 

Av Rebecca - 8 januari 2012 12:00

Hej!

Är vaken nu och har precis ätit frukost :P 

Mamma kom in vid elva och kitlade mig under fötterna.. Jag typ skrek sluta för att jag trode att det var min lille syster Tindra :P Haha .. Men jag sa förlåt till mamma och allt var bra och så gick mamma ner och fixade frukost medans jag och sytrana sov lite till ;) 


Men nu är jag vaken och ska ta och fixa mig .. Platta håret, sminka mig och måla naglarna ;) 


Men nu ska jag fixa allt men vem vet jag kanske hinner med ett inlägg till :P Puss<<33

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards