tbs-gl

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Rebecca - 23 januari 2012 20:50

hej!

Sitter i fåtöljen och väntar på att muffiserna ska bli klara :P

Vanja har kommit och vi ska snart gå ut snart ha jag bestämt har saknat henne så otroligt mycket<33


Men finns mycket att göra så byee!!

Av Rebecca - 23 januari 2012 16:01

Hej!

Jag sitter i köket nu och gör typ inget ska fixa tvätt maskinen snart :P

Smsar med Angelica iaf haha hon och  Alice ska till donken :P Riktiga tjockisar och busfrön :P haha men dom e bäst båda två <33


Jag mår mycket bättre nu än vad jag gjorde innan så det blir någ skola i morgon men är inte riktigt säker ....

Alma kommer förbi imorgon och kollar om hon hittar några kläder att låna ;) :P


Till middag blir det lövstek och bulgur med beianes sås :P (stav)

Haha det blir väl gott ;) Men tror att det är dags att fixa allt nu så vi hörs... Hahaha


Min mamma bedde min lille syster att hämta data musen och hon kom ner med en bunke ostbågar xD Hahaha

Av Rebecca - 23 januari 2012 13:42

Hej! är hemma och har gjort ägg macka .. Men jag åkte hem från skolan för att jag mår inte så bra :( Men jag hoppas att allt blir bra tills imorgon :P Jag måste prata med mamma om att åka till Floby ...

Ska kolla lite på tv och ta det lungt sedan tar jag ett bad kanske :P Men bloggar senare :P

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards