tbs-gl

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Rebecca - 29 januari 2012 22:33

Hej!

Jag måste bara få uttrycka mig nu skiter i om ni inte är intresserade men detta är där jag kan säga vad jag vil när jag vill!


Jag orkar inte med min syster! Hon är så jobbig och jag orkar inte ... Idag höll jag på att slå en stekpanna i hennes huvud men han behärska mina kännslor...


Jag vill bara flytta hem ifrån och komma förbi på dagarna och hjälpa mamma på dagarna!


Jejje kom ner och sa att Emma och Vanja skulle gå hem ... Och så sa hon "om inte jag hade ringt ambulansen så skulle vi inte haft någon mamma" Hon gör en sak och får mycket uppbärksamhet samma ska med tindra hon gör en sak och får mycket uppmärksamhet jag gör 1000 saker och ingen ser mig! Vill bara flytta där en kan se mig och det är jag själv!

Av Rebecca - 29 januari 2012 20:09

Hej!

Jag har hittat skridskor nu och ska upp och bada egentligen skulle jag hänga med Vanja och Emma för dom skulle skaffa cigg!? Men det händer lixom inget så jag lika gärna gå upp och bada sedan sova!


Ska bara kolla på två tv pogram först ;) Men mamma kommer troligtvis hem imorgon :D <3


Men ska tagga upp i badet nu chaow ;)

Av Rebecca - 29 januari 2012 15:41

Hej!

Jag hade städat lite hos Joella och så ringde min stora syster och sa att mamma hade spytt blod och att hon hade ringt ambulansen så nu ligger mamma på sjukhuset :( Men hon mådde bättre nu fick jag höra :) Hoppas att hon kommer hem snart :) både mamma och pappa ligger på sjukhuset :/ Vart ska jag egentligen ta vägen om mamma dör? :O


Men nu ska jag äta pizza och sedan ska jag leta efter skridskor :O

Av Rebecca - 29 januari 2012 12:47

Hej!

Idag vaknade jag av att någon ringde :P Och så skrev jag du hade ringt och så ringde han upp :P Så pratade vi i typ 30 min sedan gick jag och Alma ut med Alma xD Så vi var ute i typ 45 min, det är ett underbart väder ute :P Vi kom hem och gjorde typ inget kollade på tv och åt frukost!. Jag började städa sen och nu sitter jag här :P 


Jag måste fixa här sedan måste jag hem och fixa där :P Måste duscha idag :O Jag har så mycket att göra så jag vet inte vad jag ska göra ! 


Men ska dra nu !!

Av Rebecca - 29 januari 2012 03:51

I want you close to me!
I want to feel your body!
I want to see you!
But we have a problem!
You live there and I live here!
It makes me cry!
I want u to have you here and now!
You are what I want!
All my heart beating for you!
I love you!



Jag vill ha dig tätt intill mig!
Jag vill känna din kropp !
Jag vill kunna se dig !
Men vi har ett problem!
Du bor där och jag bor här!
Det får mig att börja gråta!
Jag vill u ha dig här och nu!
Du är det jag vill ha !
Hela mitt hjärta slå för dig !
Jag älskar dig!


Av Rebecca - 29 januari 2012 02:53

Hej!

Emma ringe mig och sa att jag skulle gå ut på balkongen, då gjorde jag det och så började dom snacka om att dom träffat några snygga killar :P dom sa att vi sulle komma till porten och vi gick dit och i trappen ramlade jag :O Ramlde ner för typ 5 st trapp steg :O Men jag gick bara där helt normalt och såg hur Emma kom utanför, sedan blev det bara svart. Sedan när jag såg något så stog emma på min vänsta sida, men jag såg helt suddigt och så såg jag någon på högra sidan och katta framför mig :o Det gjorde skit ont :O. Ramlade och slog i ryggen, armarna och skulderbladet :O


Men ska tagga nu :P Hoppas det går över i morgon :)

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards