tbs-gl

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Rebecca - 5 januari 2012 22:33

Hej!
Jag måste verkligen skriva men det går inte det är skit svårt ! Det känns så konstig .. Jag har en känsla som jag aldrig har haft förut! Jag känner mig otrolig ensam och har mycket kännslor som snurrar i mig men ändå känner jag mig så tom! Det känns verkligen konstig! Jag kan inte få ut mina tårar heller!
Jag vet inte vad jag ska göra!? 
SÅ här ser jag på mitt liv:
Föddes, Började skolan, Mamma & Pappa skiljdes, Flyttade, Mamma har inga bilder på mig men på min syster, Har Pappa som man inte hade någon kontakt med, Kärleks problem, Vänskaps problem, utseende problem, Osynlig och känner sig sämst på allt! 
Vill bara bort från allt ! Önskar att jag var 18 år så jag kan flytta hem ifrån! Det är 3 år kvar! Känns som evigeheter!
Men ska ta och gå nu!

Av Rebecca - 5 januari 2012 21:56

Hej!

Sitter i sängen och Katta plattar mitt hår!

Jag har mycket att skriva om! MEn vet verkligen hur jag ska skriva det! Men det är väl bara att skriva ner allt jag tänker! 




Men jag har svårt att säga saker face to face .. För det första för att ni alltid är bättre på mig att prata ! 

Och ni gör alltid allt värre än vad det är! 

Jag känner mig seriöst ensam! Jag vill bara krama någon just nu .. Jag har lust att börja gråta för att jag känner mig så ensam! Men man får väl inte allat man vill och vissa får inget dom vill!


Jag är så orolig för gymnasiumet att jag tror på det värsta! Jag är typ inte intresserad av något men måste välj något! Och jag har några saker Kock, Vetrienär, Foto och advokat det är typ det och jag känner att jag inte e bra på något! <33  


Jag tycker att livet är ett stort problem! Först när man är lit från 0-6 år är allt bra sedan kommer skolan och man växer och får mer problem än vad man har tänkt sig! 


Jag är så trött på att vara mig ! JAg vill bara vara någon annan! Tycker att allt suger i mitt liv! Är så ledsen så kan inte skriva men vi hörs senare kanske!

Av Rebecca - 5 januari 2012 19:44

Hej!

Just nu sitter jag i sängen och kollar på kläder :P Jag ska ta och köpa nya kläder helt! Istället för att typ ha 3 par mjukisar och 1 par jeans så ska jag ta och skaffa mer jeans för det måste jag ha ! Och så ska jag verkligen ta och köpa nya tröjor.. Som kan passa ! 


Av Rebecca - 5 januari 2012 13:30

Hej! 

Jag gick upp vid tolv! 

Men i går kväll/Natt så pratade jag med Marcel Han ringde mig vid 2.15 och så pratade vi till typ fem halv sex! 

Men nu sitter jag i bädd soffan och ska snart ta och klä på mig .. Vi ska få nya sängar idag ;) 


Men när jag och Marcel pratade så berättade han en spökhistora ... Om rosa händer den var skit läskig... :O 

Hahah så jag sov med en kniv när jag äntligen kunde sova! 


Men ska ta och klä på mig nu så puss ;) 


Imorgon ska jag i väg och träna xD 

Av Rebecca - 5 januari 2012 00:10

Hej! 

ska gå och lägga mig nu! 

För alla andra ska gå ut och vill inte vara med! För jag tycker att dom e jobbiga! 

Så jag sätter på en film och går och lägger mig <3 

Vi härs i morgon! Puss!


Vill bara ha någon att krama om just nu!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards