tbs-gl

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Rebecca - 28 januari 2012 16:08

Hej!

Är hos Joella och har precis varit ute me deras hund ;9

Igår var det sit nice ;) Först skulle vi till Huddinge ocg festa men så blev det inte ist åkte vi til Slussen skulle fixacigg men så hade han åkt till Nacka :O Och då åkte vi dit:P Och så fix vi ciggen sedan åktehem till Joella och chill krökte ;) det var sit roligt och sedan sov vi och vi vaknade typ vid 13.26 :P Och så gjorde jag potatis klyftor med falu orv åt alla :) Och alla blev nöjda ;) Just nu känner jag hur tårarna vill falla men jag haringet att gråta för! Så allt är bra :P


Jag börjar känna att livet går framåt och jag börjar få koll på allt :)


Jag börjar få koll på alt men självklart finns det vägar som kan få mig att ta fel väg,, men jag ska försöka att inte ta fel väg! Jag älskar alla mina vänner som alltid har funnits där och som alltid kommer finnas där :)


Jag lyssnar på en låt och han sjungerom sin mamma och jag känner igen mig i texten så otroligt mycet :O Och den får mig att tänka ! Den låten får mig att känna allt som har lagts sig bakom ...Ibland ka det vara lätt att lämna sämärta och saknaden bakom sig men ibland är den så stor att det inte går och då behöver man en hjälpande hand!

Jag önskar att jag bara kunde sitta i soffan någon kväll och mysa med mamma .. :O Den gången jag kommer ihåg att vi myste tillsammans var när jag var typ 5 år och jag fick sova i ditt knä! Det är det jag ommer ihåg!

Du är inte en sån mamma som ringer en hela tiden och du ringer mig typ aldrig och allamina vänner tycker att det är fett lyx men jag vill att du ska ringa mig någon gång ibland och kolla vad som händer för jag känner mig bara osynlig :(  Ingen kanske fattar varför jag vill att min mamma ska ta och ringa mig .. Men jag tror att ni oxå skulle viljat det om eran mamma aldrig ringer ocg frågar om allt är bra med dig!


Men ska dra nu för måste hitta något som ja kan äta så jag blir lite lös i magen är skit hård :( hoppasdet går över xD

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards