tbs-gl

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Rebecca - 21 januari 2012 20:02

Hej!

Seriöst jag blir så jävla arg p´å mig själv! Jag uppdaterar bloggen skit sällan och det är så tråkigt att känna det! Det gör ont! Men jag har mått väldigt bra i två veckor nu och haft det super bre! Men i Fredags började allt igen! Jag vet inte vad jag ska göra! Marcel säger att Vanja är en dålig kompis.. Vanja säger att han är dålig kompis och vet inte vart hon skata vägen :O Det är sjuk jobbigt! Allt är som ett ända spel! Och jag är problemens doktor! Jag har bara lust att gå och gömma mig! Krypa in i ett svart hål och få andas ut! Men vart finns det om man vill omma tillbaka sen!? Det ända svarta hål jag kännertill är döden! Men även fast jag inte tycker om mitt liv så vill jag inte möta döden iaf inte än! Jag vill växa upp och se vad som händer och få små gulliga barn :) Men om jag sa välja att försvinna vart ska jag ta vägen då?


Jag har tappat känslor för vissa vänner och jag vet inte hur jag ska göra? Jag mår bättre utan den men ändå så vill jag leva med den för att den är så snäll och mycket mer! Men att känna kontakten glida i sär är smärtsamt och det kanske den förstår men jag ska göra ,itt bästa för att inte bryta ihop !


Det var ett tag sedan jag skrev om känslor men det är bara för att jag bara haft bra känslor och har sätt framåt! Och varje gång jag sitter och skriver ner känslor på bloggen så gör det ont i hjärtat ... Det är väldigt smärtsamt att skriva ner allt som händer!  Jag behöver en vän som jag alltid kan ha vid min sida inte en människa utan en hund! Jag börjar känna att jag inte kan leva längre utan en hund! Jag skqa prata med mamma om det för om jag säger att jag köper honom/henne själv och betalar maten själv så kanske det kommer gå ! Nu när tänker på en hund så känns det som om någon sticker en kniv i mitt hjärta! Känner hur tårarna bildas i ögonen och snart faller det långsamt ner för kinden och blir sedan till en böl!


Nu ska jag Angelica och Joella göra pankakstårta ;)

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards