tbs-gl

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Rebecca - 3 januari 2012 20:47

Hej!

 Man säger att utsidan inte ränkas men ändå regerar man på den! 

Jag kanske regarar på den men jag är inte så jätte intresserad av utseendet! Så länge man är snäll och älskar den man älskar så ska man vara glad! Vill hellre ha någon som är ful som älskar mig för den jag är en någon som älskar mig för att jag är snygg och han e elak! 

Oftast när jag verkligen blir kär.. Då bilr jag varm i kroppen så fort jag pratar med honom för att han är så snäll och jag tänker på honom och känner mig varm för att han är så snäll! 


Jag har pratat med en kille som är skit snäll och jag börjar tycka om honom tror jag : O :D

Av Rebecca - 3 januari 2012 19:58

Hej!

Man brukar säga att om man gråter så är man svag!

Men jag tycker bara att det är bra att gråta!! 

Man släpper ut sina känslor och vågar att gråta! Det är modigt att gråta bland folk! 


Varför skulle det vara svagt att gråta för egentligen? Det är bara något man säger för att killar tycker om man gråter så är man töntig och klen! Men det finns gränser när man kan gråta och när man inte ska kanske! 

Man kan ju få gråta om man blir mobbad, om man ramlar och bryter något och om någon har dött!

Man behöver ju inte gråta för ett litet skrubb sår, för att man skär sig och om ens telefon har gått sönder!

Det finns gränser ! Det är väldigt svårt att hitta alla gränser! Att gråta är en naturlig grej!


Men till något annat som jag började tänka på!

Sverig säg vara ett fritt land! Men om man tänker efter så är det inte det! För man får inte kalla Utläningar för typ svartskalle för det anser sig vara rasistisgt ! Men iaf!


Jag ska och ta och lägga alla tankar bakom mig kanske! Jag tycker att jag tänker för mycekt!

Av Rebecca - 3 januari 2012 19:25

Hej!

Sitter i köket och pratar med Charlie i telefon  :P 

Ska typ kolla på film sen :P Och filmerna heter Notebook och In time

 Men ska börja skatea (stav) Hahah :P 

Om jag blir duktig kanske ni får video klipp xD

Ska filma mig i början sedan får ni se hur jag blir bättre och bättre ;) Hahah :P 

Charlies lilla syster är fett gullig jue ;) 


Men nu ska jag kila och hör av mig sedan puss :) 

Av Rebecca - 3 januari 2012 17:45

Hej!

Jag har haft mycket idag! 

Först vaknade jag och åt frukost sedan somnade jag om sen vaknade jag och var tvungen att hjälpa mamma sedan så åkte jag till centrum och fixade några saker :P 


Så förlåt för att jag inte har bloggat idag :/ Men pappa ligger fortfarande på sjukhuset, jag och syrran ska dit imorgon om han ligger kvar :/ Ska köpa blommar till honom... Det tar typ 2 timmar att åka till honom ... :/ 


Men just nu sitter jag i köket och snackar med Charlie :p 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards