tbs-gl

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Rebecca - 4 januari 2012 23:36

Hej!

Nu har jag kollat på första filmen och det var Crazy, Stupid, Love den var bra ;) Haha seg i början sedan var den skit bra xD 


Men nästa film blir det Monte Carllo vet inte vad det är för film men men kanske någon bra :P 

Men jag vill att du ska vara här och kolla på film med mig xD Du vet vem du är xD haha :P 


Men jag mår fett illa :/ Känns som jag kommer spy! 


Vet inte vad jag ska skriva! 


Av Rebecca - 4 januari 2012 19:43

Hej!

Bakar och sitter vid datan :P 

Ska kolla på film snart ;) 

Om 20 st gillar min satus på FB så kommer jag göra rosa slingor i håret xD 

Hahah xD Så vem vet kag kanske gör det oxå! Men om jag gör det så tar jag en bild så ni får se xD 



Haha Katta sitter brevid mig och säger "Jag fattar inte hur du orkar blogga" Haha det är så jävla lätt och så roligt ! Det är bara att logga in och börja skriva! 

Men vissa har väl inte den orken att sätta sig ner och skriva!


Vänskap:

Katta är en sådan bästa vän jag alltid har önskat mig ! Hon blir kanske ledsen för att jag skriver det här men det är inte meningen att såra henne! Ta inte det här på fel sett! 

Jag har inga syskon känslor för dig och inga nära känslor du är en bästa kompis som jag aldrig skulle fått träffat om du inte fanns! Du betyder mycket för mig ! Du är precis en sådan kompis som jag alltid har önskat mig! Du har gjort mycket för mig! Och svikit mig men varför  skulle jag inte förlåta min bästis? Jag är ganska ledsen att byta skola men klarar inte gå kvar där! 


Rädsla:

Jag var rädd att förlora dig.. Och jag vet inte varför jag var det!? Men jag pratade med dig och du sa att du inte skulle försvinna.JAg är så glad att man kan prata med dig! Så min rädsla är borta att förlora dig! 

Men jag har fått en ny rädsla och det är att förlora pappa.. Jag är rädd att han kommer somna för alltid.. Att han kommer dö på sjukhuset... Om han är kvar på sjukhuset lördag för då ska jag åka till honom <3 Skiter i om jag får åka själv! Tänker ändå åka! 


Kärlek:

Det är saker som händer så jag hinner inte med ! 

Men jag har träffat/pratat med en kille som jag tycker om :) Han är så snäll och gullig :) 

Jag tycker om honom han får mig att bli var och le :D 

Jag drömde om honom inatt :$ hhaha .. Jag ska till honom på sportlovet typ 95 % att jag ska dit men jag drömde att mamma hängde med mig till tåget och lämnade mig där och så satt jag på tåget i 3 timmar och 30 min och så kom jag till Falköping och där stog ni och väntade :) Jag gick fram och kramade dig och sedan skakade jag hand med dina föräldrar och log :) Vi åkte hem till er och så lärde du mig att åka skeatbord sedan åt vi middag och sedan kollade vi på film och i mitten av filmen började vi gittla och hade jätte roligt och så kollade vi varandra i ögonen sen så väckte syrran mig efter som vi skulle till pappa.. 


Mycket händer i livet! 

En mamma som är sjuk, En pappa som är sjuk, En syster som hade stora problem, En lilla syster som e för liten för allt, och själv e man osynig!


När min syster var i 13-16 års åldern så hade hon stora problem och fick all uppmärksamhet och så kom Tindra och hon fick all uppmärksamghet!


JAg kommer aldrig glöma bort en kväll då Jejje var 14-15 år 

jag och mamma var hemma och mamma var kätte orolig och började nästan gråta! Jag "sov" och så kom du hem och var jätte ledsen och du hade försökt att ta livet av dig ! Jag fattade inget såg bara att du var ledsen så jag ville trösta dig jag gick fram och röde vid dig men då skrek du åt mig och jag blev rädd och gick där ifrån och mamma sa att jag skulle gå upp på rummet .. Jag gick upp och satt där och var rädd.. Mamma och Jejje åkte in till psyket och du fick stanna där under natten ... Jag kommer aldrig glömma den kvällen... 


Men nu ska jag kolla på film!

Av Rebecca - 4 januari 2012 17:25

Hej! 

Idag skulle jag ha gjort ett inlägg när jag satt på bussen men det gick inte att publicera det så det blev tyvärr inget :/ 

Men är hemma nu efter en lång dag! Har varit på sjukhuset och hälsat på pappa ... Jag började gråta... Blev jätte ledsen :( Men han mådde bättre än förut men mår fortfarande dåligt :( Men det tog typ bara 1 timme och 20 min att åka dit! 


Men nu är man hemma och ska snart äta :P Är väldigt hungrig men ändå har jag ingen lust att äta ! 

Hör av mig senare!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards