tbs-gl

Alla inlägg under april 2012

Av Rebecca - 30 april 2012 16:53

Heeeej! 

ÄR så jävla glad tack vare vädret :D Jag mår fan bra av vädret synd att vädret inte kunde ta bort smärtan i hjärtat :( 

Detta kommer bli den bästa valborgen någonsin :D UT och festa med kompisar sen ut och röja sen så hem och svoa och vädret är p topp! :D <3


Så jävla glaaaad idaag :D Men även depp i mig, men ska fan ta bort deppet och ta fram det glada och njuta av vädret och valborg :D 


GLAD VALBORG!  

Av Rebecca - 30 april 2012 12:07

Heej :) 

Har tagit några bilder så ni får några av dom eftersom det är valborg ;) 

 

                 

Det var några bilder ;) Dagens outfit med en dålig bild men svarta tights en svart tröja och en tjock tröja ;) Men det ska bli en bra dag iaf :D <3

Av Rebecca - 30 april 2012 11:05

God morgon :) 

Idag är det valborg och det blir fullt ös :D Är fett peppad på denna dag :D 

Jag måste hitta några bra kläder som jag ska ha ;) 

Sen måste jag foxa mig lite och så dags att dra igång då tycker jag :P 


Kanske kommer bilder sen <3 fast bara kanske <3 Men ska börja hitta saker och fixa osv ;) <3

Av Rebecca - 30 april 2012 02:15

Heeej! 

Idag är det valborg och det bevisar att våren är här och att sommaren kommer med språng :D 

Så senare idag kommer det firas med familjen med grillning och trevlig heter hemma sen drar man ut med kompisar och har dte skojj :D Får hoppas att polarna inte hittar oss :O Då ligger vi illa till ;) 

Men sista bussen ifrån brunn går väl vid 00 tiden så :P Men vi klarar oss vem vet kanske stannar där ;) Om det ens är brunn vi ska vara ;) 


Men nu till något som hände på bussen :O :D Vanja tjänade 200 kr :P 

Snabbt om hela :

Vi satt på bussen mot slussen, sen vid orminge klev en gubbe på som var full och satte sig ett säte framför oss :O Och vi hade musik på, han bah om du stänger av musiken får du en 100ing ... Så stängde vi av musiken så fick vi en fucking 100ing :O Sen frågade han om någon rökte vi bah aa .. Han bah hur många har ni kvar vi bah typ 15 .. han bah ge mig dom vi bah tänkte nej vadfan.. men så gav vi honom dom så fick vi en till 100ing :O :D Man bah tack hejdå! ;) 


Men ska sova nu ska ta hand om min lille syster på morgonen tydligen :O Fick veta det nu :O Mamma kom in och sa de man bah ehmm jag vill sova men okay ;) 

Av Rebecca - 29 april 2012 14:04

Hej!

Har precis vaknat och vätar på att Vanja ska gå upp ;) Jag sov ju hos Vanja inatt och det var trevligt ;) <3


Har inte så mycket att skriva :O Men men ... Ska väl äta frukost snart sen fixa oss sen hem tll mig och kolla på mitt rum som jag har möblerat om ;) Ahhaa ;) Bra va !? :P

   

Av Rebecca - 29 april 2012 02:02

Hej!

Dagen för mig var piss! Fick stå ut med familjen och att dom satt och trakasserade mig :O Och att jag fick damp utbrott på min syster för att hon tog mina kläder och att min lilla syster slog mig i ryggen så jävla hårt så att jag har fortfarande ont :O


Men det bästa var ju kvällen :D det var så skönt att bara vara idag :D Ska fan göra om detta :D


Men nu ska jag typ sova ;)

Av Rebecca - 28 april 2012 18:06

Hej!

Jag börjar irretera mig som tusan på min familj! Dom säger att dom älskar mig osv.. Men ändå sitter dom och trycker ner mig! man bah visa kärleken som ni snackar om ist för ert hat! Dom tror att jag sak må bättre när dom trycker ner mig.. Vadfan kan dom inte tänka... jag tror inte driekt att jag kommer må bättre av att familjen trycker ner mig!

Jag tycker att jag har tillräckligt med problem.. Skolkar, sköter mig inte hemma, blir tagen av aina, kör bil, polarna ser mig på kvällarna och gör soc anmälan, droger, cigg, vikt, utseende, trivsel, gamla vänner försvinner, alkhol och vilsen!

Sen ska familjen börja trycka ner mig.. Men dom passar väl på så länge jag bor hemma! Mamma har ju sagt till soc att jag borde få en fosterfamilj fårse om det blir så...


Så jävla ledsen att min familj ska börja göra så här! :( Mår FAN INTE bätttre av att dom gör så.. Mår redan skit sen kommer dom och gör så, sitter fan på rummet och gråter!

WoW

Av Rebecca - 28 april 2012 17:00

Hej!

Jag har hittat min bil:D

En bmw 525 a Skit nice en bra vinter bil och folkrace bil ;) Tyvärr är kopplingen paj men det går och fixa och fram rutan borde bytas lixom ;) Men priset är fint som fan ;) Tänker inte skriva ut de pga att då kanske någon annan haffar den xD

Men tänk och köpa den och laga den och pima den med bas högtalare lysrör och mycke mer ;) Fixa snygga laken ;) :O Jag blir så peppad :D Och nu vet jag vad jag är intresserad av oxå och vilket gymmnasium linje jag ska gå på :d Fordons linjen och jag är intresserad av bilar vadfan! :D Fett glad jag blir :D <3 JAg har äntligen hittat något jag brinner för :D


Har aldrig varit så här glad :D <3

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards