tbs-gl

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Rebecca - 27 april 2012 18:12


Gamla minnen seriöst <3

 
Av Rebecca - 27 april 2012 17:39

Hej!

Jag hinner med ett inlgg yhea :D Jag ska vara i centrum 21.00 så det är chill så.. 

Har inte så mycket att skriva men jag ska grilla med familjen har bakat kanel/vaniljbullar :P Men det ska bli en bra dag tycker jag ;) <3 Fint väder hinner vara med familjen och vännerna <3 Det kan fan inte bli bättre ;) <3


Känner verkligen en sommar känslan! <3

 

Av Rebecca - 27 april 2012 14:52

Thjaa ;) 


Nu är man klar för ut gång ;) 

         

Bilderna blev inte så bra men iaf ;) <3

Nu får ni någ inga mer inlägg idag <3


Av Rebecca - 27 april 2012 14:09

Hej!

Jag vet inte vad jag ska skriva men tyckte att bloggen skulle få en bra uppdatering innan kvällen lixom ;) 

Men jag borde hitta lite kläder som jag ska ha idag när jag ska ut ;) Och borde fixa håret och sminka mig ;) Ska man sätta på lite musik och börja fixa sig då!? :O ;) Hmm.. Tror jag gör det .. måste ladda ner låtar till mp3 oxå .. gjorde inte det igrå för jag gjorde andra saker hehe ;) 


Men nu ska jag sätta på en låt ;) 

Av Rebecca - 27 april 2012 13:23

Hej!

Har precis vaknat ska snart äta frukost sen så ska jag bara ta det chill ;) 

Har inte så mycket att skriva om men ... jag får göra ett inlägg senare idag då ;) 


Mobba inte är ny vaken xD

 

Av Rebecca - 27 april 2012 02:22

Hej!

Om jag skulle flytta så skulle jag inte få bo kvar i Stockholm ..

Jag skulle inte klara det :'( I stockholm har jag ju mina vänner och familj :'(  Tänk att inte få träffa mina vänner eller familj på en hel dag eller värre på ett helt år :'( Jag skulle gråta så jävla mycket när jag skulle ha åkt ifrån stockholm ... 

Om jag skulle flytta skulle jag bara ha våra minnen kvar i hjärtat och bilderna.. men inte eran närhet som jag behöver :'( Jag vill inte åka ifrån stockholm :( Tänk att komma till ett helt nytt ställe där man inte känner någon :O Börja i ny skola, bo på ett helt nytt ställe. Utan att ha någon som man känner, tänk hur ensam jag skulle bli! Tankarna på detta skrämmer mig! :'( Guud vad tyst jag skulle bli! OMG! Jag skrämmer mig själv med alla tankar! 


Allt bara åker runt i huvudet. Skolan, vänner, möten, gangsters, allt! Om jag inte börjar sköta min skola på 14 dagar så blir jag avstäng :O Och måste gå tillbaka till Hemmesta eller söka till en annan skola och det vill jag inte! Men det är något med den där skolan som gör att jag itne trivs :O </3


Livet skulle bli mycket lättare om jag kunde ta kontroll över mina tankar och mig själv.. Så som jag kunde förr.. Då skulle jag kunna stanna upp och tänka ut allt och fokusera på det jag behöver! Men nu kan jag inte det! OCh det sviker mig själv :O Trodde inte att man kunde svika sig själv men det kan man! Och det gör väldigt ont att svika sig själv! 

Jag sviker inte bara mig själv jag sviker min familj och mina gamla vänner :( Jag fattar inte att det är möjligt .. Dom jag älskar mest sviker jag så jävla mycket just nu så man kan gråta blod!


   

Av Rebecca - 27 april 2012 02:11

Heeej!

Har ritat en bild i 1 timme och 15 min :O 

Och jag har skit ont i mina fingrar :O Hehe ;O 


Här är bilden som jag ahr gjort ;) 

 

Haha ;) Det v ar ett bra tag sedan man såg dom här på tv ;) Gamla minnen seriöst ;) 

Nu ska jag rita lite mer sen gå och lägga mig och vila ut fingrarna ;) 

Först ska jag göra ett nytt inlägg med lite tankar osv ... ;) <3

Av Rebecca - 27 april 2012 00:47

Haha ;) 

Har så tråkigt så jag sitter och kollar på gamla barn klipp exempelvis Räddningspatrullen och kalle anka xD Haha :P 

Får så gamla minnen av dom filmerna och man ska inte klaga på dom ;) 


Del 1/3 Räddningspattrullen - Fallet med cola kulten ;) 

Del 2/3 Räddningspatrullen - Fallet med cola kulten

Del 3/3 Räddingspatrullen - fallet med cola kulten 

Hahaha xD Bloggar snart om några tankar osv ;) <3

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards