tbs-gl

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Rebecca - 14 april 2012 22:51

Tju! Sitter på bussen och brevidmig och Emma sitter värsta gamlingarna och glor som fan!

Blah blah blah ungdommar nu för tiden sitter dom och säger man bah fuck you!


Jag kan inte få skriva vad jag vill längre får inte skriva vart jag e ... Suck ... Vad gör de lixom.. Jaja vissa är väl lite mer över beskyddade!

Av Rebecca - 14 april 2012 22:38

Hej!

Kan inte vara själv längre.. Om jag är ensam kommer alla hemska tankar upp i huvudet och man blir förvirrad och bara vill skada sig själv! Jag orkar inte mera! Allt känns hopplöst.. Precis när jag börjar rätta till livet så inser man att sin pappa inte älskar en och att sin morsa skulle må bättre om jag inte bodde hemma!


Varför ska allt hända just mig? Vad har jag gjort som förtjänar allt detta!

Förut var jag den som alla kuna luta sig emot.. Och nu är jag den som ingen vågar tro på :/


Kan jag inte bara få flyga ifrån allt detta!? Jag vet inte vad jag har gjort för fel för att fått förtjäna detta skit! Är det för att jag har varit för snäll? är jag för annorlunda? Är det något annat? Önskar bara att någon kan komma och visa mig rätt och se till att jag tar det rätta besluten!


Jag mår så jävla dåligt just nu så att jag bara skulle kunna skada mig själv på vilket sätt som möjligt.. Men tar ett steg ut i världen ist .. För jag vet hur många som skulle gråta för mig!


Ja är snart i slussen dåra ;)

Av Rebecca - 14 april 2012 14:51

Hej!

Hade precis fått planer att gå på fest och as nice grejer men så kilver man upp och kollar ut .. Då ligger det 3 METER SNÖ ute FAN :O ! Piss väder seriöst! Orkar inte.. Så man får väl tillbringa en dag hemma xD Kanske åker i väg lite nu på dagen.. Sen bara åka hem och ta det chill ;) 


Kanske blir en spa kväll ;) ist fårse vad som sker ;) 


Ha det bra alla där ute ;)

Av Rebecca - 14 april 2012 13:14

Hej!

Idag är det lördag och jag har precis vaknat :P Idag ska jag inte göra så mycke kanske gå hem och tvätta lite så att jag har några rena kläder till skolan ;) Men denna vecka som kommer blir en jobbig vecka! 


Måndag:

Skola

Polisen
Kompisar
Hem
Tisdag:

Skola
Träffa Danne & Thilda
Kompisar
Hem
Onsdag:

Polisen igen *SUCK*

Kanske skolan
Kompisar
Prata med några
Hem

Jobbig vecka .. Kommer vara helt jävla slut :O Då blire iaf en lugn helg för hoppnings vis :D

Fårse vad som väntar idag :P Kanske åker hem och bara tar det chill eller så kanske man tar och ker och tränar ett tag :P Haar inte så mycke att skriva om just nu men komer väl tillbaka senare ;)


Juste jag kommer få en kontkat familj utanför stockholm där jag är varanan helg.. Jag vet inte exakt vart eller så men hör av mig om de sen när jag vet de ;)  

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards