tbs-gl

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Rebecca - 3 april 2012 20:38

HEj!

Är skit trött och måste verkligen sova :O imorgon har jag skit mycket att göra :O Prov på morgonen sen ska jag redovisa 3 steg :O Och måste plugga på alla stegen..I Matte måste jag typ jobba med 30 uppgifter  Svenskan ska jag ren skriva 1 1/2 A4 sida och övamig på ett bok samtal sen har jag Engelska och där ska jag beskriva ett land :O Och jag måste göra allt det på en timme :O OMG! Seriöst kommer jobba huvudet avmig.. Kommer säkert skippa lunchen för att hinna :O


Men nu ska jag sova .. Juste ska ta sprutan imorgon ist för jag hann inte idag :/ så det blir imorgon efter plugget direkt!


God natt!

Av Rebecca - 3 april 2012 12:58

Hej!

Snackar med Katta och det var ett tag sen <3 Skönt att prata med henne <3 har faktiskt saknat henne <3


Men ska dra nu :O

Av Rebecca - 3 april 2012 09:28

Hej!

Sitter i skolan och jobbar med svenska sen ska jag jobba med No ..

Måste göra ett snabbt inlägg ;) För ingen får se att jag är här inne :P


Men jag är skit nervös för sprutan idag :(  Jag börjar gråta snart :0


Men nu måste jag dra :O



Dagens känsla:

Rädd och nervös


Dagens mening:

Gör det nu än sen. Ju mer du väntar ju jobbigare blir det!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards