tbs-gl

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Rebecca - 7 april 2012 13:18

har längtat så mycket till det som hände för ungefär 24 h sedan Emma och jag ett par nu vi är ihop nu vi hånglade för en dag sen de känndes helt underbart som en dröm i himmlen nu känns det som om att jag svävar på målnen iaf så hände det lite mer saker som jag inte vill berätta men nu måste jag sticka tjaw tjaw :)

Av Rebecca - 7 april 2012 10:33

Hehe! Nu är designen fixat nuär det bara headern kvar ;) och den är beställd :) Fårse den borde komma i veckan ;)


Hoppas ni gillar det :P Men nu är Emmah vaken ska se om hon ska hänga med ut en sväng ;) Men byeee!

Av Rebecca - 7 april 2012 10:20

hej1

Bara för att jag ska få något att göra så tänkte jag fixa ny design och fixa lite på bloggen ;) Vi får hoppas att det blir bra ;) Så det kan vara lite kaos på bloggen just nu men det fixar sig snart ;)

Av Rebecca - 7 april 2012 09:19

Hej ! Har inget att göra så tänkte skriva lite om något. jag vet inte exakt vad men något blir det ;)



Vissa dagar är det verkligen svåra att ta sig igenom.. Medans andra dagar är jätte lätta!

Varför måste det finnas svåra och lätta DAGAR? kan inte alla dagar vara lätta så man kommer igenom livet snabbare.. Men visst om alla dagar skulle vara lätta så skulle man inte vilja att livet går så fort....


Idag ska jag försöka vara glad... Jag känner mig seriöst allmänt deppad :/ Men jag ska försöka dölja det så mina vänner slipper ta på sig mina problem.. Jag hatar att vara deppad speciellt när man inte kan gråta ut.. Jag är faktiskt så deppad att jag inte kan gråta.. Visst ni kanske inte bryr er ett skit om att jag är deppad men bloggen är som min dagbok som alla kan se... Jag vet att det jag skriver kan få konsekvenser men vad ska alla göra!? Detta är lixom mitt liv mina tankar och mina åsikter. Jag änner mig ego trippad och helt bitchig ..


Tänk om jag hade kunnat bo någon annan stans .. Undra om allt skulle bli bättre ? Kanske det men jag skulle saknat Tindra så otroligt mycket <333


Att känna sig vilsen. gör en förvirrad... Jag önskar att jag kunde ta kontroll över mig mer.. Man jag är osäker på hur jag ska vara för att andra ska tycka om mig..Hur ska man vara bland andra? Jag vill inte att folk ska se mig svag...Jag vill inte vara den blyga tjejen, jag vill inte vara den jobbiga tjejen.. Jag vill vara den som alla vet att dom kan ringa om det är något..Att dom ska veta att jag är stark men kan ha mina stunder..Jag vill att alla ska unna lita på mig.. Men ingen i min familj litar på mig längre.. Jag vet att jag har gjort fel och jag ångrar varje sekund att jag har gjort fel.. Men vad ska jag göra? Jag är allt för lik min stora syster.. Jag vet inte vad som händer men jag hamnar i min syster spår även fast jag inte vill.. Jag vet inte vad jag ska göra.. Vad jag än gör så gört jag fel! Det ända som jag vet är rätt och det som är riktiga jag är att vara hemma hela tiden och hjälpa till.. Men att ha slitit i ca 8 och 1/2 år för att du är sjuk och min syster har varit sin lilla egna värld har verkligen gjort mig utmattad! Det är kanske därför jag inte har lust att vara hemma varje dag och hjälpa till.. Men om jag skulle det skulle jag blivit mitt gamla jag och då skulle min familj lita på mig och mina vänner skulle glida ifrån för att dom skulle inse att jag inte har tid länger pga att jag måste vara hemma hela tiden och hjälpa min sjuka mamma!
   Jag vet lixom inte vad jag ska välja!?
1.Familjen och släkten
2. Vännerna

Jag tycker att det är onödig att välja familjen och släkten för att jag älskar dom inte lika mycket som mina vänner.. Mina vänner har alltid funnits där för mig.. Hela livet mer än min familj.. Så det känns som om dom är min familj på något sätt.. Men ändå min familj har uppfostrat mig till en bättre kvinna än såhär och dom vill jue se att dom har lyckast .. innerst inne så har jag kvar den däer flickan som är ansvarsfull, omtänksam, inte gör fel och älskar alla! Men den flickan kommer någ komma tillbaka när jag har flyttat hem ifrån.. Jag kommer inte få flytta hem ifrån förens 5 år :´( Vad fan.. Jag har förstört allt ... nej nu inser jag att det är inte värt att leva.. Jag kommer inte kunna skaffa körkort, lägenhet eller jobb på fem år sen kommer det bli mycket svårare för mig att få allt de oxå bara för att jag torskade en gång.. Förfan.. Jag kan inte få ett bra jobb kan inte flytta hem ifrån inte köra får inte övningsköra! Mitt liv är PATETISKT !!! Ne nu kan jag sluta plugga sluta göra något och sita i detta!


Jaha ett liv utan några seriösa förhandlingar är ju bara skit!


Dagens känsla:

Hopp och patietisk


Dagens mening:

Att veta att livet börjar ta slut gör en lycklig men olu'ycklig på samma gång! Men vad ska man igentligen göra när det är som det är?

Av Rebecca - 7 april 2012 08:57

Hej!

Vaknade runt halv nio :P Jag sitter vid datan oh gör typ inget :P Jag ska typ åka vid ett till mormor och morfar.. Det är påsklunchs där och lite allmänt trevligt så ;) Sen efter det måste jag hem och städa rummet sen ska jag och Vanja vara :) ska fråga henne om vi kan vara ute ikväll :P Åka buss och bara ha allmänt roligt för det blev inget igår jag sov hos Shaco ist :D Skit nice :) Det verkar vara rätt bra väder idag :) Solen lyser man ser den blåa himlen lite här och där och man känner varmen från solen ;)


Nepp ska ta en sväng på balkongen och känna om det är skönt ute ;)

Men vi hörs sen <3

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards