tbs-gl

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Rebecca - 28 april 2012 18:06

Hej!

Jag börjar irretera mig som tusan på min familj! Dom säger att dom älskar mig osv.. Men ändå sitter dom och trycker ner mig! man bah visa kärleken som ni snackar om ist för ert hat! Dom tror att jag sak må bättre när dom trycker ner mig.. Vadfan kan dom inte tänka... jag tror inte driekt att jag kommer må bättre av att familjen trycker ner mig!

Jag tycker att jag har tillräckligt med problem.. Skolkar, sköter mig inte hemma, blir tagen av aina, kör bil, polarna ser mig på kvällarna och gör soc anmälan, droger, cigg, vikt, utseende, trivsel, gamla vänner försvinner, alkhol och vilsen!

Sen ska familjen börja trycka ner mig.. Men dom passar väl på så länge jag bor hemma! Mamma har ju sagt till soc att jag borde få en fosterfamilj fårse om det blir så...


Så jävla ledsen att min familj ska börja göra så här! :( Mår FAN INTE bätttre av att dom gör så.. Mår redan skit sen kommer dom och gör så, sitter fan på rummet och gråter!

WoW

Av Rebecca - 28 april 2012 17:00

Hej!

Jag har hittat min bil:D

En bmw 525 a Skit nice en bra vinter bil och folkrace bil ;) Tyvärr är kopplingen paj men det går och fixa och fram rutan borde bytas lixom ;) Men priset är fint som fan ;) Tänker inte skriva ut de pga att då kanske någon annan haffar den xD

Men tänk och köpa den och laga den och pima den med bas högtalare lysrör och mycke mer ;) Fixa snygga laken ;) :O Jag blir så peppad :D Och nu vet jag vad jag är intresserad av oxå och vilket gymmnasium linje jag ska gå på :d Fordons linjen och jag är intresserad av bilar vadfan! :D Fett glad jag blir :D <3 JAg har äntligen hittat något jag brinner för :D


Har aldrig varit så här glad :D <3

Av Rebecca - 28 april 2012 14:33

Hej!

Vaknade typ för 20 min sedan :P Har ätit frukost och tagit en morgon cigg ;)

Men jag känner mig helt förstörd :O Har ont i huvudet och är fett seg :O Och det kan inte vara för att jag är bakis... För jag drack inget inget i går :O


Jag har så mycket på huvudet just nu så jag orkar inte.. Mitt liv har verkligen gått åt helvete...Har inte tur  någonstans.. :( Och vad än jag gör så blir det fel .. Även fast jag gör allt jag verkligen kan, så går allt åt skogen...


Idag ska vi nog äta tacos hemma :D Fett nice jue :D HAr bara lust att släppa ut alla tårar..Jag orkar inte detta! :'(


En kompis som jag saknar skit mycke vill inte träffa mig typ :( Och jag vet inte hur jag ska säga det:O

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards