tbs-gl

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Rebecca - 4 april 2012 19:12

Hej!

Jag är skit stolt över mig själv :)

Först pluggade jag skit bra i skolan sen åkte jag och tog sprutan :-D Det gick skit bra :) Fast det gjorde verkligen ont och jag har fortfarande ont i armen sen brukar jag få kramper :O Men det går säkert över snart :P


på onsdag åker man till mariefred och är där tills söndag :PFett nice:D På lördagblir det påsklunch hos mormor och morfar :P Detkommerbli gott och sen så på kvällen till söndag ska man sova hos Vanja :) Imorgon ska man på bio med sin kontakt person vi ska se "Hunger games" Shaco såg den ochhon tyckte den var bra så det ska bli roligt att se den;D Ska ta och bada snart sen ska man fixahåret sen sova ;)


Kanske inte bloggar mer idag :/


Dagens känsla:

Lättnad och stolthet


Dagens mening:

Att möta sin rädsla kan vara bra. Även fast det ärläskigt men man kanske kan bota sin rädsla.

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards