tbs-gl

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Rebecca - 17 april 2012 21:09

Hej!

Just nu sitter jag ny duschad i Emmas säng.. Ska till polis stationen i morgon på förhör.. Fett jobbigt men har ju Emma som alltid står på min sida <3 


Men tänkte bara säga till er som undrar vad TBS-GL står för. T står för TÅRAR, B står för BLOD, S står för SORG, G står för Glädje och L står för LYCKA.. Så med dom orden kan ni förstå vad bloggen handlar om oxå ;) Om allt som händer medans en tonåring växer upp .. Men tänk på en sak att alla växer inte upp på samma sätt! 


Jag och Emma ska ta och kolla på titanic och ha mys mys inför en till jobbig dag.. Hela denna vecka är skit jobbigt :/ Det har gått två dagar redan och allt jag vill göra är att bara gråta för att det är så jobbigt.. Men om vi klarar detta så kommer allt gå fint fint.. Ska på soc möte i morgon oxå :O Fuck glömde nästan de :O Nu ska jag nog ta och lägga ifrån datan och mys mysa med Emmish ;)  Vi hörs i morgon alla mina blogg läsare ;) Dah! Haha var tvyngen okej nu ska jag verkligen gå!

Av Rebecca - 17 april 2012 21:09

Hej!

Just nu sitter jag ny duschad i Emmas säng.. Ska till polis stationen i morgon på förhör.. Fett jobbigt men har ju Emma som alltid står på min sida <3 


Men tänkte bara säga till er som undrar vad TBS-GL står för. T står för TÅRAR, B står för BLOD, S står för SORG, G står för Glädje och L står för LYCKA.. Så med dom orden kan ni förstå vad bloggen handlar om oxå ;) Om allt som händer medans en tonåring växer upp .. Men tänk på en sak att alla växer inte upp på samma sätt! 


Jag och Emma ska ta och kolla på titanic och ha mys mys inför en till jobbig dag.. Hela denna vecka är skit jobbigt :/ Det har gått två dagar redan och allt jag vill göra är att bara gråta för att det är så jobbigt.. Men om vi klarar detta så kommer allt gå fint fint.. Ska på soc möte i morgon oxå :O Fuck glömde nästan de :O Nu ska jag nog ta och lägga ifrån datan och mys mysa med Emmish ;)  Vi hörs i morgon alla mina blogg läsare ;) Dah! Haha var tvyngen okej nu ska jag verkligen gå!

Av Rebecca - 17 april 2012 18:44


Jag blir fan lack! Alla säger att mamma är alltid stolt över en.. Men det är fan bara bullshit! Jag söker hjälp och vad får jag för det jo bara shit! Orkar inte just nu är allt bara kaos!


Lust att bara skrika över hela fucking sverige!


Ska tagga nu!

Av Rebecca - 17 april 2012 17:19

Hej !

Gå in på denna blogg nedanför för att kommatill en skit bra blogg.

Hon är mycke speciell enligtmig och har ett otroligt vackert utseende <3

Så kika in hennes vardag/livsstil ;)


http://emmaasz.blogg.se/


 

Av Rebecca - 17 april 2012 17:09

Hej!

Har varit en tuff dag idag :( Hemskt ... Men snart är denna dag över.. ser det som lite posetivt iaf.. Men i morgon är de oxå en tuff dag :( Skit ... Pallar inte med detta .. Men hoppas at jag kommer på fötterna ...


Jag vill kunna beskriva hur tacksam jag är till dom som har hjälpt mig, men det finns inte tillräckligt med ord för de .. Skulle kunna skriva tack flera 1000 gånger men det skulle ändå inte få er att fatta hur tacksam jag är :') Men jag tycker att allt detta var fel.. men i slut ändan var det rätt..

Av Rebecca - 17 april 2012 06:45

Hej!

Det är tisdag i dag och hela jag e slut :O Skit trött kommer verkligen inte kunna konsetrera mig idag :O

Men jag får göra mitt bästa ;)


ja detta var ett inlägg på morgonen eftersom jag kommer komma hem sent och kanske inte kommer få tag i någon dator ;)


Dagens känsla:

rädd/Nervös och helt seg


Dagens mening:

Alla är trötta på morgonen men man ska ändå kämpa sig upp och kunna känna sig stolt, det är iaf en ny dag!

Av Rebecca - 17 april 2012 00:03

Hej!

Kom hem strax efter 23.00har varit i skolan och i järna och träffat bror <3'

Det var skit mysigt att träffa honom<3 har sakna honom kit mycke...:(

Önskar att han kunde vara här :')


Men i morgon blire att träffa Danne och Thilda efter plugget ...Sen ska man väl hem och lägga sig i ett bad ;)

Måste försöka få tag på pengar oxå så jag kan käka efter polisen på onsdag hmm...


Jaja får höras i morgon ;)

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards