tbs-gl

Alla inlägg under november 2012

Av Rebecca - 29 november 2012 08:30

Hej!
jag e fett besviken på mig själv! jag har börjat skolka fett mkt asså... Jag borde vara i skolan o plugga så att jag kommer in på gymnasium.. Jag har alltid skött skolan men skolkar man rn dag då blir det en till dag o en till osv..
Jag vågar inte gå tillbaka heller ... Alla kommser kolla konstigt o undra vad fan jag gör där! men åå.. är så arg på.mig själv! Sitter hemma ännu idag o stirrar ut på snön o ska plugga lite snart..Imorgon ska jag försöka gå till skolan o om jaag klarar de så kommer jag bli fett stolt över mig själv :) idag har jag doc möte sen ska jag t mamms o hämta lite grejer sen t soc igen o vänta på att ange medans hon har soc möte<3 me ska ta o plugga nu hör av mig sen

Av Rebecca - 25 november 2012 11:17

Hejsan är hos en polare.. har precis vaknat o väntar på att andra filuren ska vakna :p
Men började tänka på en sak.. Man kan ju inte lita på alla heller hur.. Och det är svårare att lita på någon som inte litar på mig.. Som tex anna-lena hon litar inte på mig o det gör mig otrygg.. o då kan jag inte prata med henne!

Av Rebecca - 21 november 2012 01:13

Tja!
Det var ett tag sen jag skrev på bloggen;) Men har vart i falun det var kaos ... bråkade med alex vi e fortfarande osams joella blev hem skickad arbetet gick piss osv ?:/ men men det äe över.. har vart i centrum o chillat vart i norrtälje o glidit idag var jag hos psykolog för första gången soc o anna-lena tvingade dit mig.. ska dit nästa vecka oxå .. Var typ inte så farligt men men.. på fredag äre gymnasiummässa o sedan efter de ska man tagga till norrtälje me sabina ange joella o paow typ :) sen kanske man ska dricka i helgen får se .. beror på om man hittar på något annat ;) jahaoo de var typ allt.. jag va fett cp ett tag här XD men nu ska jag försöka sova nattish<3

Av Rebecca - 12 november 2012 23:42

Tja!

Ligger i sängen i falun och känner att detta kommer bli en sömn lös natt! Vi har två lampor tända och då kan jag inte sova! Snackar med några kompisar om mkt grejer :O Behöver en cigg nu... Eller ett mörkt rum :O Vågar inte gå till våra lärare och säga de :O Kan verkligen inte sova får panik! :O Men men ska kolla film nu typ ..

Av Rebecca - 11 november 2012 00:28

Tja!

Har varit hos pappa idag och grattat han på fars dag i för skott :) Sen träffade jag sabina joella o john :) Sen stack jag, Joella och John hem till mig å käkade langos! Efter det drog vi till centrum och chillade efter ett tag träffade vi Ante o han kusse och så gled vi runt i bilen och skrämde några bilar ;) ( bilen ser ut rom en sivilare)

Sen tagga vi till centrum igen där vi träffade några polare .. Fyfan Viktor o Robban hade någon skit stark krydda toppad 6 som starkaste i världen .. Testade lite och fyfan vad det brann i truten xD Ohh herre asså! Sitter fortfarande kvar och det var över 45 min sen jag tog de xS Men men.. Efter det tagga jag hem och nu sitter jag hör x) Imorgon blire tvätta, packa och åka till mormor och morfar för att fira farsdag åt morfar :D Ska fixa en sak! Orkar inte berätta det nu :/ Men ni får veta senare i år ;)



Snälla lyssna på låten! Även om ni redan har gjort det :D

Av Rebecca - 7 november 2012 19:25

Tjäääna!

Sitter hos angelica har kollat film.. Tänkte göra ett snabbt inlägg för jag ska röra mig hemmot och käka o duscha ;)

Men vi får höras senare!


Jag saknar mig själv! Den jag var förut! Den alla älskade förutom en ! Den som hatade mig var jag själv! Men nu äre tvärtom ... Bättre att låta alla älska mig och hata mig själv än att gilla mig själv och låta alla hata mig!


Nu ska jag tagga byeee!

Av Rebecca - 6 november 2012 18:57

Hejsan!

¨Sitter på rummet och har det skit tråkigt :/

Har kollat på film idag och sen inget mer typ :O Har sätt på typ 4-5 filmer :0

Men nu smsar jag med Shaco så ska någ träffa henne ett tag :D Måste klä på mig isf ;) sitter medd one pice och myser ;)

Men ska börja fixa mig nu <3

Av Rebecca - 6 november 2012 13:35

Hej!

Jag skulle gå till skolan idag! va fett peppad och hade fixat allt men sen när klockan ringer stängde jag av den o somnade om :( Så nu har jag precis vaknat :O Visst det var skönt att sova men jag vill till skolan och träffa alla kompisar!


Men nu ska jag kolla film!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards