tbs-gl

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Rebecca - 2 november 2012 18:58

Hejsan!

Just nu vill jag bara bort !

Orkar inte med detta!

Tänker egntligen på vad jag gör om jag sitter i någon skit!

Ligger och undrar varför jag egentligen tog dom första blossen jag rökte redan!

Orkar inte kämpar varje dag för att klara av att inte skaffa! Tur att jag inte har mkt pengar!

Vill bara bort! Vad jag än gör så gör jag fel!!!

Ingen kan säga något jag är bra på! Förutom dåliga saker! Jag vill ha något att sträva efter! Men jag går som ett frågeteckan varje dag och låter dagen vara som den blir! Har jag pengar fixar jag antinge cigg, dricka eller dom där fucking drogerna! Om inte det så försvinner pengarna ändå?

Alla i släkten klagar på att jag har gjort fel i familjen.. Vänner säger att jag gör fel i vänskapen.. Alla klagar på mig vad fan gör jag för fel? Undra hur andra ser mig! JAg ser mig på ett sätt och alla andra på ett annat sätt!

Vill bara här ifrån! jag passar inte in någonstans!


Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards