tbs-gl

Alla inlägg under juli 2011

Av Rebecca - 31 juli 2011 22:02

Heej :)

Idag tjafsade jag och älsk men så blev det bra<33 men nu har han gjort slut :(

Asså helt seriös det är ngt fel på mig :( Det känns som att alla hatar mig!! hur svårt kan det vara att hitta kärleken!? Om jag var mer självisk skulle jag ha tagit livet av mig!!

det känna helt hopplöst att leva om man aldrig kan få det manhar tänkt sig!!!

Om mitt liv skulle vara lite bättre så skulle jag vilja leva ett tag till!!!

JAg hatar att inte ha ngn att prata med allt jag tycker och tänker och alla mina kännslor hålls in .. MItt svarta hål i hjärtat blir bara större och större snart blir det så stort att jag försvinner!!

Idag har jag varit på stranden det var iskallt men lite skönt i vattnet...


Varför ska livet vara så svårt speciellt kätleken!???


PK

Av Rebecca - 31 juli 2011 11:18

God morgon<3

jag vaknade för ca en timme sen..

Idag ska jag inte göra så mycket kanske åka och bada :)

Idag är det gaknska fint väder lite moln finns, men annars solit!

Jaag har pratat med älsk<3 vill att han ska hänga med och bada men han bor för långt bort<3 Men jag ska kolla med mamma jejje ooch mammas kompis Jocke och kolla om vi kan åka till stranden i dag och tillbringa hela dagen där :)


PK

Av Rebecca - 30 juli 2011 14:50

Tjena :p

idag ska jag vara med Challe <3

om hon blir klar någon gång  :P

men just nu sitter jag vid datan och kollar runt lite :P

och så smsar jag med älsk<3

jag har tänkt på att börjagöra video inlägg :)

det kanske inte kommer ett video inlägg varje gång men ska försöka :P


PK

Av Rebecca - 28 juli 2011 20:33

Heej:) igår var jag på djurparken kolmården och gick skit mycket... Fix skit ont i fötterna men aja det var skit roligt. Idag var jag och shoppade.. Vårt internet har bajat igen...

Av Rebecca - 26 juli 2011 11:18

Heej :)

God morgon, idag ska jag hem till syrran för i morgon ska vi till kolmården:D

Så idag ärdet bara att packa hemma :P

Sen ska vi grilla idag kanske :)


pk

Av Rebecca - 25 juli 2011 21:54

Heej nu är jag tillbaks :P

Jag har en fråga tycker ni att jag ska göra video inlägg? :) Om jag får mer än tio ja så gör jag det :) kommenter om ni vill det :P Och då ska jag försöka lägga in ett video inlägg varje gång jag bloggar :)

Kan ni hjälpa mig att komma på nya ideer omen ny heder vad ska jag ha !? :P

MEn just nu sitter jag i fotöljen och bloggar sen ska jag försöka få med syrran på att spela kort :P

Men vi hör imorgon och vill ni ha mer bilder på bloggen..

Skicka in förslag på vad jag ska skriva om :)


PK

Av Rebecca - 25 juli 2011 18:54

Tjena :)

Det var väl ett tag sedan :P men jag har haft det så bara:)

Idag har jag städat rummet och fixat lite och gjort jätte mycket :D

Så nu är mitt rum fint "ganska iaf"

Snart ska jag hjälpa mamma med hennes rum och mublera om (eller hur det stavas)

På onsdag åker jag till kolmorden sen på Fredag kanske jag ska vara med Alma sen på lördag så ska jag trräffa latte :)

Idag är det inte så fint väder här.. Men hoppas det blir bättre :)

Idag fick mamma igång internetet :D men ska inte använda det för mkt för då stänger hon av det ist :(

Men har jagberättat om att vi har fått en ny katt som heter Smirenoff <33

hon fick ett halsband idag det är jätte fint<33


PK

Av Rebecca - 21 juli 2011 17:40

Heej :)

Nu sitter jag i sängen hos Vanja :) Idag ska jag sova hos henne:) Det ska bli as roligt hon e världens bästa :) Men vi sitter vid en varsin data just nu :P men det är roligt efter som vårt internet har pajat IGEN !! hatar vårt internet!!

Men i morgon händer det inget speciellt :P men på lördag ska man på barnkalas och tjocka sig :s Jaha vad ska man snacka om mer då?


Igår tänkte jag på Falcon och Nikita :( 

Jag grät jätte mycket hela mitt ansikte var blöt...

Tänkte på att jag aldrig kommer kunna träffa Nikita ige n hon är borta förevigt.. Kollade på ngr bilder och började gråta änu mer..Allt är borta!!


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards