tbs-gl

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Rebecca - 17 juli 2011 14:43

Heej :)

här kommer en video som jag och min syrra gjorde när vi skulle bota min hicka :s



Varning finns ngr äckliga sener :P



PK   

Av Rebecca - 17 juli 2011 10:04

Heej alla läsare :)<33

Nu har jag varit ute ett tag och solat :P

När jag solade så smet Smirnoff en bit bort och belis kom :) Men det gick bra Smirnoff smet inte så himla lång .. Och belis är våran sommar ikelkotte:P

Och i år har han blivit mer tam han brukar komma in till oss och käka :D Jag har ganska tråkigt :Pmen det är roligt att skriva för dåhar man ngt att göra:P

Jag ska ringa och kolla om syrran skulle komma :P

Man kanske ska bada idag :D det beror på om jag orkar :P

Men i morse när jag vaknade så fick jag krampar under bröstet :O det gjorde skit ont!! Trodde jag fick hjärt in färk Eller hur det stavas :P


Men det känns som att mina vänner som gilder ifrån mig kommer tilllbaka och vissa av domgillarjag verkilgen :) Som ex en som heter Jocke han och jag har varit bästisar sen småoch nu har vi glidit ifrån och idag känns det som om han vill fortfarande vara vän med mig :) Han är sveriges coolaste kille :P Han är assnäll :)

PK

Av Rebecca - 17 juli 2011 09:16

Good morgon! :)

Nu har jag vaknat för en stud sen men det är ett super fint vädersom jag hade beställt :)<33 Så idag blir det ingen inne sittar dag heller!! Idag är det en utesittar dag :P just nu sitter jag inne för att göra detta inlägg och ska försöka hitta dolkrämen vill inte bränna mig :P Men jag hoppas att alla har ett lika bra väder som vi har :) Ja och idag kommer stora syran och idag ska jag försöka få tag i Katta och se om hon kunde komma imorgon :) hoppas det det skulle bli fett roligt :) Gud vad jag längtar till UNG-08 en festival för ungdommar <33 Men nu ska jag kila ut och bli brun om inte man blir en krefta ist :P


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards