tbs-gl

Direktlänk till inlägg 23 december 2012

2012!

Av Rebecca - 23 december 2012 13:14

Hej!

Är hos Angelica och har precis vaknat typ :P Igår var jag hos Alma och åt julbord och grejer :) Det var mysigt :) Idag ska jag hem och fixa julklapparna till släkten och familjen ;D Hoppas dom blir glada för det dom får.. det är inget mycket och inget dyrt.


Men snart är 2012 slut.. Då börjar nytt liv och nya tag. Imorgon är det julafton sen är det bara en vecka kvar till nyår! Jag har redan ett nyårs löfte! Det kommer bli fett mysigt på nyår. Är bort bjuden på middag och grejer ;) Det ska bli otroligt roligt och sen fram mot kvällen är det bara chilla kolla på raketerna och sånt. Men jag är ju rädd för raket ljudet så jag är nervös om jag kommer klara det :/ Men jag har tänkt ut något... Tänkte att man kan ju ha musik i öronen och mössa över. Det kanske hjälper :) Jag hoppas på att jag iaf kommer ut med polarna på tolv slaget vill inte sitta inne :P Men det löser sig till slut :)


Nyårs löftet! ------> Ordna upp livet!



2013 Kommer bli mycket tårar, mycket skratt, många nya äventyr och mycket att göra med skolan, livet, vänner, övningsköra och familjen. Detta år kommer verkligen få mig helt utmattad! Till slutet av allt kämpade så kommer det bästa! Att det mästa har löst sig! :') Det kommer vara mycket motgångar, många gånger man sätter sig ner och inte orkar något! Jag ska börja våga prata i skolan, inför klassen osv. Jag ska plugga skit mycket, jag ska träna, arbeta med min oror, börja sköta mig, hjälpa mamma, få släkten att förlåta mina misstag, sen har jag mina vänner som jag måste ta hand om :) Jag finns ju här hela tiden för dom:') Älskar mina vänner över allt annat ;) Sen måste gymnasiumet fixa, mycket att göra, men det ska gå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 9 januari 2013 22:46

Hejsan hejsan :P  Ska börja blogga på nattstad om det funkerar :P Men gå in och kolla där ist ;)   http://www.nattstad.se/Tbs_gl   Kod för att importera min blogg till Nattstad:1980997986 ...

Av Rebecca - 8 januari 2013 17:42

Hej. sitter på bussen på väg till centrum. Jag skulle egentligen till södertälje för att kolla en grej. Men man måste först vänta på sabina så man hinner inte åka dit för kl:17.00 ska Emma träffa Tomas. Sen så ska Emma tydligen träffa sin pappa! Asså...

Av Rebecca - 7 januari 2013 17:22

Hej! Idag när vi satt i basgrupps rummet efter lunchen så lyssnade jag på en klass kamrat när hon snackade och då sa hon att alla i våran klass alltid sitter med mobilen. Jag kollade upp och på alla i klassen och exakt alla satt med mobilerna. Det va...

Av Rebecca - 7 januari 2013 03:11

Hej. Snart ringer alarm klockan för första gången detta år, upp till skolan. Jag somnade vid ett och vaknade någon minut över två och nu kan jag inte somna om. Är skit trött men ändå skit pigg. Är fett nervös inför skolan imorgon... Rädd att det kom...

Av Rebecca - 5 januari 2013 04:26

Hej! Jag vet inte vad jag ska göra! Antinge försvinna eller stanna kvar! Om jag stannar så vett jag fan vad som kommer hjälpa! Men om jag försvinner kommer alla slippa mina problem osv.. Det skulle vara så mycket utan mig! Alla hade slippa mina p...

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards