tbs-gl

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Rebecca - 8 december 2012 22:53

Hej!

Idag har det varit en bra samt kaos dag! Man märker att jag har varit singel hela livet :0 fan! Jaja! Upptäckte en sak idag! när jag blir väldig orolig så tappar jag kontrollen! Shit! Tänk alla gånger jag är väldigt orolig för mamma och min syster hur jag fuckar ur då! Kaos kaos!


Jag är så jävla glad för mina vänner asså! jag vet verkligen vilka som finns där alltid! Vet verkligen vilka som är äkta! Jag ska alldrig släppa taget om er <3333


Kan inte skriva ttankarna bara försvinner! :O 

Av Rebecca - 8 december 2012 13:54

Hej!

Jag kämpar mig verkligen frammåt! Det går verkligen sakta men säkert! JAg känner att jag mår bättre och orkar mer! Snart kommer "Ä" och då blire film och chilla! Så idag blire en chill dag :) Var hos mamma idag och hämtade hdmi sladd.. Mamma hade opereras igår och det var hemskt! Det läkaren trodde var hennes hand flata var senknutar ist :O Usch! men det kommer bli bättre i slutet <3 Hoppas jag <3 Men nu ska jag ta och fixa lite små saker ;) Byee <

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards