tbs-gl

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Rebecca - 4 december 2012 22:53

shulu.. Sämsta rubriken men men ..
i morgon ska man till skolan då! Samlar kraft och mod för att kunna ta emot skit som flyger vart man en går!
Känner mig skit trygg vid Dimis sida :) Han är verkligen min broder från en annan moder! Är så jäkla glad för angelica o dimi :) men i morgon ska man till psykologen och sedan träffa broder Ange och Joella!:) På Torsdag åker Joella till knivsta och är där hela helgen typ med sin pj typ:/ saknar tiden med oss tfe asså.. Men man växer fort :') På fredag ska jag även träffa Thomas:)

Av Rebecca - 4 december 2012 07:45

Hej.. idag blir det sista dagen jag stannar hemma ifrån skolan iaf detta år! Sen ska jag göra mitt egna race o fokusera på mina saker o skita i vad alla andra tycker o tänker! det kommer inte bli lätt men ska göra mitt alldra bästa!

Don't give up! Move on so pepole can se how strong you are!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards