tbs-gl

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Rebecca - 9 december 2012 16:07

Hej!

Jag kommer alltid backa upp för mina allra närmaste ! Vad det än gäller problem som katastrof samt bra saker! Jag skit i vad det handlar om bara ni slipper det värsta! Ni vet inte hur mycket jag kämpar för er! Dag som natt är ni där och sprider glädje och tårar. Vi delar på allt glädje som sorg. Gråter ni gråter jag, är ni glada är jag glad. Ni snackar med mig om killar och grjer som jag egentligen inte borde veta någonting om.. Men jag hjälper er alltid och för det mästa löser det sig. Nu har jag ett problem och ni finns där för mig <3 Ni är bara så gulliga. Vi finns där alltid för varandra! 


Mina andra vänner backar jag också upp för! Men alla dom bor ju inte i stockholm så det blir inte lika lätt men varje gång dom behöver snacka så finns jag <<33 Jag finns alltid där för mina vänner vad det än gäller men ibland hinner jag ju inte med alla :( Kan ju tyvärr inte dela på mig fast jag ibland önskar det <33


Men nu ska jag göra i ordning mig ska snart till T-centralen och träffa joella! Sen ska vi hem till henne och sen kanske träffa angelica om vi hinner :* <33333

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards