tbs-gl

Alla inlägg den 27 december 2012

Av Rebecca - 27 december 2012 05:06

Jag är skit rädd! vet inte vart jag ska ta vägeen! Fick typ psykfall.. Nej jag vet inte .. Det har aldrig hänt förut! Jag gick in på toaletten och stoppade upp två fingrar i halsen.. Tog kall vatten i annsiktet och skakade.. Vet inte varför alla tankar gör så ont. Skakar och är rädd.. Vill bara spy.. Man blir tom för stunden och sen kommer allt tillbaka! Jag är skit rädd! Vet inte vad som händer! Vill inte att någon ska se mig så här! Ska ha min lille syster imorgon.. Men om jag mår såhär vågar jag inte! Vill verkligen inte att hon ska se mig såhär! 

Detta är skit obehagligt och läskigt! Vill bara bort här igrån nu! Men ska försöka sova nu och hoppas på att detta försvinner!

Av Rebecca - 27 december 2012 04:14

Hejsan! 

HAr data kväll hos Sabina :) HAr spelat WoW och har varit ute på nätet och laddat ner anti-virus pogram x) Japp har någ druckit lite för ,ånga poerking och är någ lite för mycket övertrött x) Hahha!


MEn min oror för mamma har blivit värre! Tänker på det hela tiden och det är skit jobbigt. Försöker vara glad men oron tar över leendet :S Det skulle vara så skönt att bara känna sig fri en dag! Men det går inte! Vad jag än gör så tänker jag på mamma! Det är skit jobbigt. Jag skulle även vilja bara ligga i mammas famn just nu <3 Vill bara krama henne just nu! Men det är tufft!


Har fett många tankar i huvudet just nu så jag orkar inte! jag kan inte slappna av inte andas lungt eller sluta tänka. Jag vet inte vad jag ska göra :S Men nu ska jag ut o röka byeee!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards