tbs-gl

Alla inlägg under september 2011

Av Rebecca - 30 september 2011 23:30

H3eej (:

alla sötisar ;)


ska sova hos vanja med cicci älskar minas bebisar :P

Har skirt brottom xD


PK

Av Rebecca - 30 september 2011 17:00


Skriker inombords!

Varför varför??

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Ska för fan sluta hoppas sluta tro sluta äns att börja tänka!!

Ingen svarar på min frågor!?

Jag får inte hjälp !

Jag hjälper bara andra!! Fattar att ingen orkar bry sig om mig!

Jag gråter inombords!

Alla vill bara förstöra mitt tråkiga hjälpsamma liv!!

Jag får inga tecken inga signaler..


Vet inte varför jag ska leva!?

Jag kommer ihåg när du kollade i mina ögon :) Dina ögon var så fina så mjuka på något sätt :')

Jag kan leva med att vara din vän men jag kommer ändå krama dej :)

Av Rebecca - 30 september 2011 16:17

Heej :)

Nu är jag hemma efter en lång dag xD

I skulle Vanja Linus och Emma komma men det blir bara jag och Vanja :(

Men det kommer oxå bli roligt :D


PK

Av Rebecca - 30 september 2011 10:06

Heej !

Här kommer ett dåligt vidoe inlägg :P


 

Av Rebecca - 30 september 2011 09:37

Heej :)

Snart ska jag Vanja mamma och Tindra åka till ungdomsmotagningen ...

Sen ska Vanja till skolan och jag ska hänga med mamma och handla :)

För i kväll ska Linus Vanja äta hos mig sen kommer Emma och så ska vi kolla på film :P Det ska bli fett nice :)

Jag längtar så mycket till i kväll :)

Jag måste städa och fixa oxå :P

Men nu ska jag chilla lite :P Med Vanja :)


PK

Av Rebecca - 29 september 2011 21:09

Hej <33

Idag svarade du om du gillade mig mer än en vän!?

Och du svarade att du bara gillar mig som vän!


Jag fattar inte att jag hoppas så mycket! Kommer förfan aldrig få ngn att älska!

Vill bara dö !! Men jag måste leva för vem annars ska alla bli vän med??

Jag duger bara som vän och inget mer! Nu fattar jag meningen med mitt liv! Att leva för att alla ska kunna få en bra vän! Men jag vill inte leva för det!


Snälla vill bara dö! Om alla bara skriver taskiga saker så kommer det gå att dö !

Varför kan jag inte få ha ngn att gosa med? Vill inte bara leva för att känna smärta och göra andra lyckliga..


Jag vill bara DÖÖÖÖÖ!!

Alla vill att jag ska stanna för att jag gör dom lyckliga!

Jag orkar inte!! Varför måste det vara jag som inte får någon att älska som kan älska till baka?

Visst jag kan leva mitt liv ut men alla ska veta att jag inte lever för min skull !! Så ni kan känna er tacksamma!


Jag vill inte gråta för en kille!

Faan ska bli helt annorlunda!

Ska klä mig annorlunda ska bete mig annorlunda !

Ingen kommer känna igen mig !!


Vill verkligen inte !! Ingen kommer ngonsin älska mig!!


PK

Av Rebecca - 29 september 2011 12:15

Heej :)

Du är aldrig inne..

Du svarar aldrig ..


Jag vill att du ska komma imorgon :)

Men du svarar inte...

Vill dela helgen med dej Linus och Vanja <33

Min saknad är ju stor och blir bara större och större..

Jag vill verkligen vara med dej :) du gör mig varm och glad :)


PK


Av Rebecca - 29 september 2011 11:07

Heej :)

Vaknade 10.30 idag :P

Sov så himla bra :)

Men idag blir det att hänge med mamma ner till dagis sen leka med tindra där sen åka till ÖB :)

Och imorgon ska jag till skolan :)

Detta kommer låta konstigt men jag saknar skolan typ lite... Men när man e iskolan går tiden snabbare ;)


Tänker på dej enu en dag <33

Du värmde mig så himla mycket <33

Du är aldrig inne på FB.. Du kanske är inne men du svarar inte på mina meddelande!?

Snälla säg bara sanningen... Vill hällre leva på sanning en löngner!!


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards