tbs-gl

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Rebecca - 7 september 2011 19:11

Heej :P

Idag har jag städat ganksa mycket :)

Men nu sitter jag och gör läxa :P Måste skärpa mig med det!! Vi har typ redan haft 4 läxor och detta är den försat jag gör :O AJABAJA mig!!!

Men ska gå upp och fixa det "lilla" som är kvar..

Imorgon blir det att åka till sjukhuset :(

Dåligt med läxaa!!  Det är bra att jag gör dom :D


PK 

Av Rebecca - 7 september 2011 12:32

Hej nu ska jag skriva lite :P

(JONTE)

Lät han in
Lät han ta
Lät mig tro
Vad han än sa
Jag lät det gå
Sväva på moln
Tills han slet mig i stycken
Spotta på mina sår, ååår
Men ser det ut som om jag sörjer dej?
Mer som om jag höjer dej
För jag
Kommer aldrig låta dig få se mig svag

Jag gråter bara i regnet
Superstolt
Han vill veta vad jag tänker
Men baby om det ändå var så enkelt
Men varför vill du stå med mig regnet?
I regnet, i regnet
Varför vill du riva ner mitt stängsel?
Baby jag vet ändå vad som händer
Så jag gråter bara i regnet

Gav han allt
Allt jag kan ge
Ville ha mer
Det e så han e
Ensam e stark
Det e så jag blev
Litar inte på någon och allt är hans fel, eel
Men ser det ut som om jag lackar? Nej
Mer som om jag tackar dej
För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag

Jag gråter bara i regnet
Superstolt
Hon vill veta vad jag tänker
Men baby om det ändå var så enkelt
Men varför vill du stå med mig i regnet?
I regnet, i regnet
Varför vill du riva ner mitt stängsel?
Baby jag vet ändå vad som händer
Så jag gråter bara i regnet

Han vill ha varmt
Han vill ha kallt
Han vill ha hav
Han vill ha land
Han vill ha vitt
Han vill ha svart
Han vill ha mig
Han vill ha allt
Han vill ha allt
Jag gav dig en chans
Men det tog mig ingenstans
Så sluta tro du vet för mig det hjälper mig inte alls
Åååh superstolt
Han vill veta vad jag tänker
Men baby om det ändå var så enkelt

Men varför vill du stå med mig i regnet?
I regnet, i regnet
Varför vill du riva ner mitt stängsel?
Baby jag vet ändå vad som händer
Så jag gråter bara i regnet
I regnet, i regnet
Jag gråter bara i regnet
Jag gråter bara i regnet
Så baby du kan ta av dig ditt regnställ
Så baby du kan ta av dig ditt regnställ
Så baby du kan ta av dig ditt regnställ


PK

Av Rebecca - 7 september 2011 10:34

Heej :)

Idag har det bara öst och öst ner regn .. Kommer ju bli översvämmning :O

Det finns en låt som heter jag gråter bara i regnet! Den e skit bra :)


Jag gråter bara i regnet för att ingen ska kunna se när jag är svag.

Jag gråter bara i regnet för att jag mår bra.

Jag gårter bara i regnet för att ingen behäver se hur jag lider.

Vill bara skriva detta :)

 

hör av mig senare :P


PK

Av Rebecca - 7 september 2011 07:48

'Hej :)

NEEEEEJ!! Idag regnar det och blåser som faan ute :(

Sitter i a-laget!

Men i morgon ska jag till sjukhuset :/

Men men har svenska snart  :P



PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards