tbs-gl

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Rebecca - 15 september 2011 20:36

Heej :)

Nu kollar jag på sol,fest och oroliga föräldrar :)

Det är as roligt :P

Efter pogramet ska jag gå och lägga mig är väldigt trött så..

GOD NATT BITCHES... Haha bara skoja xD


Men vi ses natti :P


PK

Av Rebecca - 15 september 2011 19:00

Heej :)

Nu har jag ätit och gjort läxor :P

Men har fortfarnade läxor kvar..

Matten är skit svår jue... SUCK !!

  Men måste göra läxorna nu ..

Inget händer imorgon än så länge :P


PK

Av Rebecca - 15 september 2011 09:22

Heej :P

Snart ska vi gå ner till slöjd salen och ha slöjd :P

Det ska bli ganska roligt :P

Men jag har ont i min lilla mage :(

Jag åt ingen frukost ... Hmmm.. Jag platta håret ist och jag var inte sugen på frukost..

Men på hemkumpan hade vi ju förhör och det gick skit bra tycker jag :D

Om två veckor har vi förhör igen på tio nya frågor :P

                     

PK

Av Rebecca - 15 september 2011 07:48

Heeej :P

Nu sitter jag i skolan och väntar på Katta och Maria och Sara :P

Idag är det rosdag och man ska hem efeter skolan för vi får besök ....

Jag hoppas att mamma mår bra idag :)

Men men det finns inte så mycket att skriva om..

Jag tror att det är lång kö eftersom Katta har inte kommit än :P


Första lektion är hemkunskap ;) Fast idag ska vi ha läx förhör .. Och jag har inte övat ngt :P Duktigt duktigt ...


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards