tbs-gl

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Rebecca - 2 september 2011 18:01

Hejj :)

Vi var inte och handla idag ingen hade lust med det :P

Så mamma åker imorgon ist :P

Men snart kommer syrran hem :D

Då ska vi fixa lite till min tele :P

haha min lille syrra kollar på barn tv och där visas Emil i Lönneberga :P Hahah och emil är full :P Men men skit i de nu :P

Men kl 21.00 ska det gå en skräck film på tv som jag någ ska kolla på :)


Några bilder :)

           

Hade lite tråkigt tog dom här bliderna :P

Nu smsar ja med Jonte <3<3


PK

Av Rebecca - 2 september 2011 12:54

Heej :)

Jag har haft det skit mycket idag så jag har inte hunnit att göra något blogg inlägg :(

Men detta är mitt första snart  e det engelska och vår sista lektion sen ska jag hämta lille syrran på dagis :s Sen så ska vi hem och jaa vet inte vad vi ska göra men men :P När jag kommer hem kan jag göra ett inlägg :)

Jag kav Katta och Sara två chockladkakor :P

Haha :P

Men i helgen måste jag rengöra min näsa:)

Jag har skit ont men det går :)

Iaf Nu ska jag avsluta detta inlägg :P


PK 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards