tbs-gl

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Rebecca - 9 september 2011 19:41

Heej :)

Idag har inte min telefon fungerat :(

Men höll på att dö!! Och sen när jag fick i gång den så hade jag typ 100 missande smatal... :O

Men nu är jag hos syrran :) Och vi har ätit och haft det bra :) Ska sova här :D


Bilder :P

  Middag - Förrätt - Honyngs stekta sparris   Middag - Huvudrätt - Pasta cabonara :)   Middag - Efterrätt - Chckladmousee   En fin blid från altanen :P Tagigt själv :D Deras hund Killian  Haha en bild :P     Killian på altanen :)

Haha jag och min underbara syster :)

Haha jag såg drogad ut ... :P


Men jag åt bara en liten bit av sparrisen och 1/4 del av pasta gabonara och 1/6 del av chockladmouseen :P Så åt inte så mycket :s har börjat tapppat apptipen igen :(

Nu kollar vi på Kristallen :P

Vi var ute med Killian och då baxade vi majskorv :P


PK  

Av Rebecca - 9 september 2011 10:43

Hej :)

Nu har vi svenska lektion .. Idag är det fett roligt :)

PK 

Av Rebecca - 9 september 2011 07:45

Heej :)

Idag när jag kom ner till bussen så märkte jag att jag hade glömt busskortet hemma!

Lyckat inget busskort .. Hmm då kan man ju inte åka buss.. Så jag fick springa hem och hämta det sen fick man springa ner till bussen igen... :P


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards