tbs-gl

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Rebecca - 28 september 2011 21:17

Hello!

Now i sitting in the armchair..

And listen on music and think of you<3

I miss you so much ..

I'm cry for you now.My heart hurts.

My loss is so great.

You get my happy i will never lose you<3

I will never stop hoping that we get together.

I would keep about you just now and just cry out.

You are so wonderful.

You are sp hot and soft <33

I miss your hug.


Why girls cry for gays?

Why are failing boys girls?

Why do guys always damage the girl's heart?

But why should the girls were so stubborn?

Why love is hard to find?

Why is love so painful?

Why love is hard to recognize?


Why can not I get you?

Do not you want me?

Are not I cute enough?

Can not you understand that I have feelings for you?

My feelings are strong!

I can not wait for more .. Would you like me?

Want to share your life with me?

Please answer exactly what you want! I feel better for it!


PK


Av Rebecca - 28 september 2011 20:26

Heej :)

Nu är det kväll och jag har duschat :P

Och nu skypar jag med ngr kompisar :P

Och en av dom gick ut i förrådet och satt sig :P

Normal ;)

Men ska sova i vadagsrummet igen xD


Mitt duntäcke ligger uppe på mittr rum!! :P

Men men får sova utan den då ... :P


GOD NATT XD


PK

Av Rebecca - 28 september 2011 17:15

Heej :)

Jag mår mycket bättre idag :)

Så vem vet kanske drar till skolan på fredag :)

Men idag måste jag verkligen bada!!

Shit har inte gjort de på länge!! Vad äckligt!!

Jag har ont i nacken och ryggen <3



Du är aldrig inloggad på FB

Det känns som om du är borta..

Du kanske inte vill veta av mig längre..

Men om det är så säg det till mig..

För då ska jag sluta hoppas!


Nu tänker jag bara skriva från hjärtat!


Det gör ont!

Alla försvinner snäll kom tillbaka till mig ..

Jag behöver er alla..

Jag behöver många som peppar mig för att jag ska kunna överleva <33

Men ni kanske inte vill att jag ska leva!

Ni kanske att jag bara ska dö!

Men alla ska veta jag är precis den jag är och jag har känslor och är väldig känslig Man märker aldrig på mig om jag inte mår bra.. Jag väntar tills jag är själv och kan gråta och skriva alla känslor!


PK

Av Rebecca - 28 september 2011 13:00

   

Mitt hjärta brinner för dig och det kommer aldrig släckas <33


PK

Av Rebecca - 28 september 2011 10:05

HEEJ :)

Nu har jag ätit frukost och sitter i bäddsoffan :P

Mamma är och handlar saker till mig och Tindra för båda vi är magsjuka..

I natt sov jag jätte skönt :)


M

Nu tänker jag på dej och du värmer mig <3

Du är varm du är mjuk :)

Du är så mycket och jag kommer inte kunna sluta prata om dej och tänkka på dej<33

Men om du skulle lämna mig skulle jag inte kunna släppa alla tankar för dej förns det har gått flera år<33

Jag fattar inte att jag känner mig så här :s Jag har en konstig känsla i mig och när du nära så känns det som om jag svävar fram..<333

När du är nära då svävar jag fram  :')

När du är borta känner jag en stor saknad ;'(

Kom och värm mig med dina varma kramar och älska mig<33

Jag skulle aldrig kunna säga nej till dej <33


Jag kommer aldrig sluta tänka på dej <33

Speciellt inte när du kramade mig och värmde mig på kvällen/natten <33


Jag kommer aldrig glömma dej<3 Jag kommer alltid finns vid din sida även om du bara vill var min vän du ska veta att du kan lita på mig<33


V

Du sa en sak till mig nyss och då kom kniven i hjärtat och det gjorde jätte ont!

Men du ska veta att jag kommer stödja dej till 100000000000 % av 100% Om du behöver prata så kan du prata med mej :) <3 http://vanjalike.blogg.se/


M

Börjar snart gråta.. Jag kan svära på min död att jag aldrig har gråtit eller känt så här för en kille<33 Jag sitter här och gråter <3 Saknar dig så mycket <33 Kommer aldrig kunna sluta prata om min saknad <33

Förlåt alla läsare om ni bara får läsa om min saknad till M men ni kanske själva har varit med om att sakna så mycket<33


Mamma har kommit hem <33


PK 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards