tbs-gl

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Rebecca - 20 september 2011 19:54

Heej :P

Snart ska jag gå och lägga mig :P

Men jag tror att jag börjar bli sjuk :(

Jag har ont i halsen och det känns svullet :s

Vill inte ha ont i halsen det är det värsta som finns ..

Men jag har gjort de mesta läxorna fett stolt :P

Kommer klara förhören/proven i morgon :D

Känns som det iaf..

I morgon blir det att sitta barnvakt typ igen ;P Hoppas det kommer gå bättre :P

I morgon ska jag lämna alla pengar hemma :P 

Men vi hörs sez ;)


PK

Av Rebecca - 20 september 2011 12:13

Heej :)

Nu sitter jag på svenska lektion men sitter i grupp rummet för vi har inget internet i klassrummet :s

Men jag känner mig så ensam.. Även fast jag har en stor familj med vänner och släkt..Det är något i mitt liv jag saknar.. Men vad kan det var? Uppmarksamhet? Pengar? Någon att älska? Lycka? Tur? ... Får väl aldrig reda på det men men ...


Hur kan man känna sig så ensam? Även fast man har massa vänner familj och en släkt som älskar en? ...

Varje gång jag tänker på något obra så sjuker jag från stolt till en seg deg...


Det är många som har gjort att jag sjunker ...Men ändå visar jag mig stark..

Det är många som gör att jag inte vill leva.. Men jag är stark jag ska kämpa tills livet tar slut.. Men vet jag kanske bara kämpar till det korta livets slut..

Det är många som har leket med mig och mitt liv.. Men ändå har jag varit stark och gömt allt inne..

Jag har smärtor från hela livet som aldrig kommer läka... Som vissa har gjort.. Men vissa kan oxå inte rå för det men dom flesta kan de..


Jag skulle vilja kunna vakna en morgon och bara gå till skolan och vara mig själv.. Men nu i skolan håller jag in allt och är stark .. Men ändå den svaga..

Vill inte gå i skolan inte för att den är tråkig eller jobbig .. Men jag vill inte gå för jag kan inte vara mig själv och kan inte vara stolt.. Och jag  orkar inte att kämpa varje dag för att kunna klara skolan.. Det tar på hjärtat jätte mycket .. Och Om det ska fortsätta så, så kommer det inte finnas något kvar av mig eller mitt liv.. 

Ett hjärta kan inte ha ett svart hål i sig.. Men man kan känna den !? Och jag känner att mitt hål blir större och större för varje dag.. Tack vare den här skola grejen och för att folk ska försöka döda mig.. Mobbning är det versta som vinns och det kommer alltid finnas.. I mitt liv ska jag vara glad över att jag inte blir mobbad i skolan ... Men utanför så finns de hinder..

Jag förstår inte att folk kan gilla att göra någon ledsen.. Och vissa gör ju till och med så att vissa dör.. Kan inte fatta det! Okej jag kan erkänna att jag har mobbad en person en gång ...


PK

Av Rebecca - 20 september 2011 09:34

     

PK

Av Rebecca - 20 september 2011 09:21

Heej :) <3

Idag är det 8 månader sen Falcon åkte :( Jag kommer ihåg vid bilen när jag såg en tår falla ner från hans öga :'( Tänk att en hund kan gråta ...

Jag kommer aldrig glömma det ..Han var så underbar :')

Jag vill bara ha en kram nu av vem som helst ( som jag känner)

Han var så söt så snäll och värmde mig :')

Känns som om man har lämnat bort halva livet...

Men kanske ska man åka till han på höst - lovet .

Jag ska ladda upp ngr bilder men det dampar lite :O

PK

Av Rebecca - 20 september 2011 07:51

Heej :P

Jag är skit trött!!

Men det är bara tisdag idag! Känns som typ torsdag..

Jag vill ju bara sova ...

Men snart blire bild sen musik...

Det ska bli roligt :P

Men  vad ska jag skriva?

Kanske att i helgen kommer den en speciell kompis kanske :P

Jag hoppas att han kan komma :D

Men nu har jag ont i huvudet igen ... SUCK

Men vill ni veta ngt ortroligt? .O ;O

Jag har inga pengar på min tele men ändå kan jag skicka sms till dom som inte har comviq :O Det är fett cool jue ;)

Men hör av mig senare idag :P

 

PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards