tbs-gl

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Rebecca - 21 september 2011 19:57

heej mina underbara läsare ;)

Jag sitter barnvakt åt E och idag har det varit väldigt lungt ..

Men ett SUPER bra tips sitt aldrig barnvakt när du är förkyld..

Men nu vill E leka igen.. :s Då får man väl göra de ..

Men man tjänar ju pengar :D :)

I helgen kommer de bli as grymt härligt :P

Men men måste dra barnet kallar :P

Ses senare kanske:P


PK

Av Rebecca - 21 september 2011 17:31

Heej :P

Nu är jag hemma efter skolan och ett möte... Jag har super ont i halsen och e täppt i näsan ... Asså jag är förkyld ... Fett jobbigt.. Men jag har tänkt på en sak.. På lördag ska jag Katta och J åka till grönan .. Eller J kanske hänger med typ 90 % :P Men iaf J och Katta skulle passa tillsammans <333

Men till middag blir det PANNKAKOR  det kommer bli JÄTTE gott :D


PK

Av Rebecca - 21 september 2011 13:49

Heej :)

Nu är det två lektioner kvar sen slutar man och på båda lektionerna ska man har förhör/prov :)

Så fett chill :) Men jag och Katta ska till grönan och då kanske en J hänger med :)

Men men jag har skit ont i halsen och det gör skit ont när jag pratar :O

Haha, Jag och Katta kollade igenom våran facebook familj :P


PK

Av Rebecca - 21 september 2011 10:10

Heej :)

Förlåt för en seg morgon:P Men nu kommer dagens första inlägg ;P

Jag har skit ont i halsen tror jag åker hem efter eq ..

Men snart blir det språk .. Och jag har förstärknings engelska...

Men har inget speciellt att blogga om..

Men i helgen kommer det bli fullt ös..

På fredag kanske jag ska gå på bio sen på lördag blir det grönan sen söndag blir det väl ganska lungt :P


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards