tbs-gl

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Rebecca - 13 september 2011 19:34

Heej :P

Nu sitter jag i sängen och jobbar matte och kollar på tv :P

Det blåser jätte mycket ute :s

Har inte så mycket att snacka om men hör väl kanske av mig sen :P


PK

Av Rebecca - 13 september 2011 12:22

Hej!

Jag har percis tjafad med Katta ..

För hon addade ngn på skype och så säger hon att jag tycker att han e snygg..

Men asså seriöst jag har aldrig sagt det!!

Ni kanske fattar att jag blir sur..

Hur roligt är det att ngn avdvänder ditt namn och säger att han är snygg?

Så länge man tycker han är ful..


Idag slutar jag halv tre ist för halv fyra fett chill :P


PK

Av Rebecca - 13 september 2011 09:34

Heej :P

För tre dagar sen ungefär.. Så hade vår katt försvunnit .. :(

Men idag hitta mamma henne i ett träd nere vid min lille syrras dagis :)

Jag är fett glad :D

Känns så skönt att hon har kommit hem igen :)


PK

Av Rebecca - 13 september 2011 09:19

Hej :)

Förlåt att jag inte uppdateraden något i går kväll ..

Men idag ska jag göra det :)

Men jag har haft bild och snart ska jag ha musik :P

Sen har vi lusch..

Men men idag så plattade jag håret :P Haha och drack mjölk till frukost :P

så duktig... eller inte... xD

Sitter utanför musik salen och bloggar xD

Haha men idag ska jag hem och förhoppningsvis bara chilla :P

På fredag vill Katta att jag ska hänga med till Nacka forum :P Jag ska kolla med mamma om jag får :D

Men varför skriver jag alltid men!? 


 I morgon är det 7 månader sen Nikita dog :( <333
RIP vila i frid<33


På tisdag nästa vecka så är det 8 månader sen Falcon flytta <33

Hoppas du har det bra :)


Tänk att jag kommer ALDRIG se Nikita igen..Så ensamt utan henne :( Nu känner jag mig mer ensam än någonsin...

Roligt att en kille i vår grupp spelar på gittar och vädig bra musik som veker min sorgsna tankar om Nikita..

Jag kan fortfarande åka och träffa Falcon .. Men ändå saknar jag han jätte mycket... Hur länge får man egentligen sörja tycker ni ??


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards