tbs-gl

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Rebecca - 10 september 2011 22:53

hej


Jejje gästbloggar hos becca idag, idag har vi lagat tacos och plockat majs det va as kul det e as kul att ha min syrra här :p

älskar henne mest av allt på denna jord fy fan va hon e bäst att umgås mecd och hon betyder allt för mej... :P

MEN VI HÖRS


PACE

Jejje !!!

Av Rebecca - 10 september 2011 17:59

Hej :)

Idag skulle jag ha åkt hem och städa rummet :P

Men det blir en till natt oss min kära syster <3 Älskar di syster <3

Men imorgon ska jag hem och städa :P I morgon blir det ingen vilo dag ! I morgon blir det fyllt upp i rummet annars kommer morfar bli JÄTTE arg.!!

Men det ska bli jätte mysigt att vara här en natt till :)

Vi ska äta tacos :)

Men ska kolla om en speciell kille är inne på fb <3 :)

  Älskar dig syster <33 Är vi lika? :P   Du är bäst kommer aldrig glömma dig <333


PK

Av Rebecca - 10 september 2011 10:23

God morgon alla dä ute :)

JAg har varit vaken ett tag nu :P

Syrran e ute med hunden och jag datar :P Vill oxå gå ut ska göra det senare fett skönt att bara gå ut och gå :)

Men ska väl kolla på tv snart kanske ska kolla på tv sen när syrran kmmer för då ska hon ha datan :P

Men idag ska jag hem och fixa rummet igen.. :P

Kanske ska träffa Emil oxå <3 :)

Vi får se vad som händer :P :)

       

PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards