tbs-gl

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Rebecca - 16 september 2011 21:50

Heej :)

Idag när jag var på väg hem och väntade på bussen i centrum kom det nrg vänner :) Alltid trevligt att träffa vänner :)

Men så åkte vi hem :P

Och efter ett tag så gick jag till Linn och vi har varit hela dagen :P

Linn åt här oxå :P Och vid slutet av middagen så fick jag värsta skratt anfallet.. Asså jag hatar när jag får det.. för får ingen luft och jag börjar gråta och jag skrattar åt mig själv för jag låter rolig..

Nu ska jag inte göra ngt speciellt ska kanske gå och lägga mig jag är jätte trött.. SUCK --

God natt alla läsare hörs imorgon :P


PK

Av Rebecca - 16 september 2011 15:25

Heej :P

Nu är jag hemma efter en jobbig skoldag!

Jag har varit helt själv hela dagen förutom på lunchen och engelskan  :(

Det har varit skit jobbig.. Så nu vet jag på ett ungefär det känns för dom som blir mobbade.. Jag mådde skit dåligt i bara 5 timmar.. Men tänk på dom som blir mobbad hela dagar och år.. Stackare :( <3


Jag tror att jag börjar få ngn iflamation i näsan för jag är ganska öm vid näsan och ner till läppen :O

Men jag och Katta är typ vänner igen :) Självklart varde jag som gjorde så vi blev vänner igen.. SUCK Men är man en sån människa som inte kan vara arg länge så e man.....

Jag ska bara ta det lungt ska kolla med mamma om jag kan gå till Linn :)

Men men ska vi se ...


 

PK

Av Rebecca - 16 september 2011 07:44

Hej :P

Den här veckan har jag och Katta bråkat tre gånger med den idag!!

Vad fan är det för fel på oss??

Först bråka vi om att hon använde mitt namn..

Sen var det att hon inte vänta på mig..

Och idag om att jag inte hade min op ( one piec)

Lixom Vad har hänt?

Ja vill inte vara ovän med henne.. känns så hopplös att leva ...

Har bara lust att skrika ut !!

Och alla måste haka på mitt liv.. Kan inte alla bara ta hand om sitt egna liv?

Jag  behöver inte fler som sårar mig .. Jag måste kunna leva mitt enga liv :P


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards